Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 17:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Pierwszy aparat do 3000 
Autor Wiadomość
Post Pierwszy aparat do 3000
Witam serdecznie wszystkich. od niedawna nosze sie z zamiarem zakupu pierwszego aparatu cyfrowego (ale nie compactu), wczesniej tylko troche bawilem sie klasyczna lustrzanka. Przy okazji tych poszukiwan trafilem na to forum. zaznaczam ze jestem niemal kompletnie zielony, ale fotografia wciaga mnie coraz bardziej. Chcialem prosic was o opinie i porady na jaki sprzet sie zdecydowac. Zaznaczam ze ma byc to moj pierwszy aparat (i napewno nie ostatni) ktory ma pozwolic mi rozwinac umiejetnosci. Nie chcial bym niepotrzebnie przeplacac inwestujac w mocno rozbudowana aparature, a przynajmniej jeszcze nie teraz. Do dyspozycji mam 3tys i musi mi to starczyc i na karte i baterie, ladowarke, tulejke itd. Polecano mi Fuji S7000, ale czytalem na jego temat bardzo duzo bardzo dobrych jak i bardzo zlych opinii.. szczerze im wiecej o nim czytam tym mniej wiem ;) Dziekuje z gory i licze na kompetentne porady. Pozdrawiam!

środa, 28 lipca 2004, 15:57

środa, 28 lipca 2004, 16:03

Nie widzę innego wyboru Canon G5, ew. Olympus 5060. Odpuść sobie A1.

http://www.negatyw.org

środa, 28 lipca 2004, 16:22

Zgadzam się z Cichym - G5 lub Olympus ale z większym naciskiem na ten pierwszy.

środa, 28 lipca 2004, 16:25
Post Re: Pierwszy aparat do 3000
dopeman napisał(a):
Witam serdecznie wszystkich. od niedawna nosze sie z zamiarem zakupu pierwszego aparatu cyfrowego (ale nie compactu), wczesniej ...

środa, 28 lipca 2004, 16:43