Teraz jest wtorek, 24 kwietnia 2018, 18:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Jestem zielony ... do 400 
Autor Wiadomość

Post Jestem zielony ... do 400
Cio je,pozdrowienia dla wszystkich go?ci forum i nie tylko.
Jestem pocz?tkuj?cym (nie posiadam jeszcze aparatu) cyfrowym fotografem..,dotychczas u?ytkuj?cym nieskomplikowane,ale ju? nieautomatyczne analogowe aparaty. Korzystaj?c ze zdobytych do?wiadcze?w dziedzinie uwieczniania na kliszy ró?nych ciekawych rzeczy, zamierzam swoich si? spróbowa? w dziedzinie ww.
W nied?ugim czasie zamierzam zkupic aparat cyfrowy. Jestem niejako ju? ustawiony w wyborze ale jeszcze si? waham. Aparat który zamierzam kupi? powinien spe?nia? nast?puj?ce wymogi:
- 2,1 MP,
- do 400-450z?,
- dobre wyposa?enie dodatkowe,
- przeznaczenia zdj?? internet i do rzadkich wydruków (10x15),
Jako ?e nazwiska nie graj?,licz? na producentów o sprawdzonych (w obr?bie dotychczas rozwini?tego rynku aparatów cyfrowych) produktach, ale przez u?ytkowników, aparatach.
Niew?tpliwie za jako?? niekiedy trzeba p?aci?,ale ja wswoim wyborze pragn? trafi? na aparat o dobrym stosunku ceny do jako?ci, tak?e jako amator zamierzam zaczyna? od tego segmentu rynku, nie oczekuj?c ekstra fajerwerków. Zwracam si? zatem z pytaniem do pisz?cych,czy mogli by mi co? ciekawego doradzi?? Mam upatrzonych kilka modelów o dobrych recenzjach (tak mi si? wydaje i kilku innym internautom , Premier DC 2070, 2102 lub 2300, Kodak CX 6200 . Czy lepiej kupi? aparat o sta?ej ogniskowej czy zoomem optycznym (podobnie w tej grupie cyfrowej lepszy efekt jest na zdj?ciach o sta?ej,zoomy si? kmog? psu?),czy lepszy jest aparat na dwie czy 4 baterie, czy 2102 mo?e robi? filmy. Ka?dy z tych aparatów ma w sobie co? ciekwego (przynajmniej dla mnie) 2070 os?on? na obiektyw, itd...