Teraz jest piątek, 21 września 2018, 17:56

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Aparat dla taty (cena zestawu do 2500zl) 
Autor Wiadomość
Post Aparat dla taty (cena zestawu do 2500zl)
Cześć !!

Mój tata ma zamiar kupić sobie aparat cyfrowy. Będzie to pierwsza jego cyfrówka. No i bardzo was proszę o pomoc w wybraniu czegoś dla niego.

Na zakup aparatu chce przeznaczyc max 2500zl.

Aparat będzie służyl to robienia zdjec na imprezach rodzinnych, wycieczkach, wakacjach itd.

Tacie zalezy na tym aby byl on prosty w obsludze no i aby mial dobre parametry techniczne. Wiecie tak zeby za 4 lata nie musial go wymieniac na jakis nowy model.
Jesli chodzi o rozmiary aparatu - to najlepiej cos nie za duzego a jednoczesnie wygodnego w trzymaniu itd.

Zdjęcia beda nie tylko przechowywane na kompie ale takze na papierze no i max w formacie A4.

Bardzo prosze o wasza pomoc bo ja jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie.

Z gory dzieki

piątek, 3 grudnia 2004, 23:06
Widzę, że forum FOtoexpert ci nie wystarcza.
Szukaj dalej!

piątek, 3 grudnia 2004, 23:13

Twój Tata powinien jeszcze powiedzieć Ci (abyś przekazała to na forum) jakiego zoomu oczekuje od aparatu. Czy wystarcza mu zoom kompaktu x3-x4 czy też oczekuje dużego zoomu (Ultra Zoom, UZ) x10, x12.. A może coś pośredniego (x5-x7). Wtedy ludziom na forum łatwiej jest coś poradzić.
Jako przykłady mogę podać :

- Canon G6 (zoom x4)
- Olympus C-70 (zoom x5)
- Konica Minolta A1 (zoom x7)
- Olympus C-770 (zoom x10)
- Panasonic FZ 20 (zoom x12)

Innym kryterium może być modna obecnie stabilizacją obrazu, ułatwiająca robienie zdjęć z ręki. Mają ja takie aparaty jak Minolty A1, Panasonic FZ 20 oraz Canon S1 IS (ten ostatni ma małą matrycę 3MP).

Te aparaty to własnie tak 2500 zł (ale nie w sklepie tylko u ludzi sprzedających sprzęt np. u pana Grossmana). W normalnych sklepach są droższe (Grossman - http://www.aparaty.ua.pl)