Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 11:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 przedzial cenowy do 3500 zl 
Autor Wiadomość
Post przedzial cenowy do 3500 zl
witam wszystkich forumowiczow!w skrocie-tak jak w temacie na zakup aparatu moge przeznaczyc ok 3500 zl (nie jest to stawka sztywna-gdyby jakies sensowne argumenty mnie przekonaly moge wysuplac jeszcze extra 500zl).
cos wiecej o mnie (i prosze sie nie smiac):
-w fotografii jestem zielony-nigdy nie mialem cyfrowki.dawno temu posiadalem jakis archaiczny model lustrzanki yashica i na tym doswiadczenie z fotografia sie konczy (w zyciu wykonalem nie wiecej jak 300 zdjec ze skutkiem...bardzo roznym)
-w zwiazku z powyzszym nie mam zadnych preferencji ani przyzwyczajen co do funkcji/ksztaltu/ciezar aparatu itp-w tym wzgledzie wszystko mi jedno
-zalezy mi na aparacie uniwersalnym,mogacym robic dobre zdjecia w kazdych warunkach,posiadajacym oprocz funkcji automatycznych (gdybym sobie nie radzil-a na poczatku na bank tak bedzie)takze manualne(bo chce sie czegos nauczyc i pozniej w miare postepow miec jakis wplyw na to co sie dzieje ze zdjeciem)
-mozliwosci finansowe mam takie a nie inne ale zastanawiam sie czy warto od razu wydawac tyle pieniedzy na sprzet-czy mozliwosci aparatow z gornego pulapu cenowego mnie nie przerosna i czy bede w stanie je racjonalnie wykorzystac (w domysle:czy na poczatek nie wystarczy jakis kompakcik?)
-prosze o powazne potraktowanie mojego posta i rzeczowe wypowiedzi
dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

piątek, 7 stycznia 2005, 23:22

wtorek, 8 lutego 2005, 21:41

wtorek, 8 lutego 2005, 21:44

DMC FZ-20. oczywiscie Panasonic:)

Myslisz, ze po tej odpowiedzi pobiegnie do sklepu i kupi ten aparat ??? On chce informacji, porad, moglbys choc troche uzasadnic czemu panasonic...