Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 19:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 OLYMPUS C 370 -> Model CAMEDIA C-370ZOOM 
Autor Wiadomość
Post OLYMPUS C 370 -> Model CAMEDIA C-370ZOOM
Witam wszystkich czy warto kupic taki aparat ten model ewentulanie jakies pochodne (parametry i cena->podobne) koszt tego modelu to 650zl i w tych granicach czegos szukam (jestem amatorem zdjec) prosze o wszelkie info na ten temat - dzieki pozdrawiam.

poniedziałek, 31 stycznia 2005, 18:02

Kupiłem taki w prezencie młodszemu rodzeństwu. Jesli nie przeszkadza Ci brak wizjera to jest wart swojej ceny. Mały, lekki, "solidny" jak na taką zabawkę, z zamykanym automatycznie obiektywem. Optyka chyba jedna z lepszych w tej "klasie". 12MB pamięci wbudowane na stałe, więc nawet bez karty można zrobić kilka zdjęć. Jak na tę "klasę" ostrzy przyzwoicie.
Ogólnie nie mam zastrzeżeń.

wtorek, 1 lutego 2005, 11:45
Na allegro za 750z kupisz canona A75 nowego z polską gwarancją . Mam ten sam dylemat.
Pozdrowienia

wtorek, 1 lutego 2005, 15:22
Wlasnie sam nie wiem czytam sporo a ze jestem amatorem to nie potrzebuje jakiegos super ale ez nie chce kupic totalnej "padaczki" myslalem nad tym canonem A75 ale fundusze mam ograniczone a trzeba do tego doliczyc osprzet (karta pamieci,akumulatorki,ladowarka) i uzbiera sie sumka :?

wtorek, 1 lutego 2005, 16:32
Wlasnie sam nie wiem czytam sporo a ze jestem amatorem to nie potrzebuje jakiegos super ale ez nie chce kupic totalnej "padaczki" myslalem nad tym canonem A75 ale fundusze mam ograniczone a trzeba do tego doliczyc osprzet (karta pamieci,akumulatorki,ladowarka) i uzbiera sie sumka :?

Mam ten sam problem :) mam około 600 zł na aparacik i nie weim co wybrać

Canon a400 (575 zł nówka)
Olympus c370 (599)
jezeli ktos ma inny aparacik godny polecenia niech pisze:) najlepiej niech poda fotki z takiego aparatu odrazu, jezeli ktos ma tego olympusa to takze poprosze o foty:)

poniedziałek, 14 lutego 2005, 15:36