Teraz jest niedziela, 12 lipca 2020, 20:14




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
 dobry i maly,za 2000zl 
Autor Wiadomość

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 13:38
Posty: 24
Lokalizacja: RYBNIK
Post 
co dwa dni zmieniam zdanie,ale ze mnie cholernie nie zdecydowana osoba....Teraz mysle o G6,bo moze jestem jakas niezaawansowana,ale troche cos tam mam pojecie.Jak ogladam jakies zdjecia,to zaraz widac,ktore sa robione konkretnym aparatem i dlatego wolalabym taki,co wlasnie takie robi.Czy G6 jest bardzo trudny w obsludze?Nie to ,ze jestem jakaś ciemna,ale tak pytam fachowcow. :D O mnie mówią znajomi,że umiem zrobic dobrą fote,ja w ogole uwielbiam fotografię,dlatego chyba G6-rozpracuję go z wielką pasją
Chce ,aby moje foty wychodzily lepsze niż np.z soniaka T1,co miałam okazje zobaczyc u znajomych.Wygląd superowy a zdjecia takie normalne.....dlatego boję się,ze z ixusow będą raczej podobnej jakości.Ale za to bardzo mi się podobaly fotki z canona EOS 300D,taka jakość to by mi odpowiadała jak najbardziej


czwartek, 24 lutego 2005, 13:38
Zobacz profil
Post 
G6 nie jest trudny do rozpracowania przez amatora chociaz pare rzeczy w nim odkrylem czytajac instrukcje. Tez go niedawno kupilem i teraz w sumie troche zaluje bo wydalem jednak sporo kasy i albo moglem te troche dolozyc do lustrzanki albo kupic cos tanszego np. G5 lub cos podobnego, mysle ze efekt zdjec bylby podobny i takie same zadowolenie a wiecej pieniedzy w kieszeni. W kazdym razie G6 jest super aparatem i mysle ze go nie sprzedam i wystarczy mi do moich zainteresowan.


piątek, 25 lutego 2005, 12:07
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 12 sierpnia 2003, 12:55
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Post 
A kup że sobie Sony P150 :-)


piątek, 4 marca 2005, 23:03
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 13:38
Posty: 24
Lokalizacja: RYBNIK
Post 
soniaka wszedzie odradzaja,bo cos kiepskie ma kolory :D
ale juz zdecydowalam sie-biore nowego ixusa 50.Jesli nie starczy mi na moje mozliwosci,to najwyzej za rok go wymienie na cos innego.W koncu to bedzie moja pierwsza cyfrowka,wiec nie musze od razu brac profesjonalnego G6


sobota, 5 marca 2005, 13:33
Zobacz profil

Dołączył: środa, 16 marca 2005, 19:16
Posty: 1
Post 
WITAM mój tata jest posiadaczem G6 i jest bardzo zadowolony, ale jak na wakacje czy wycieczki to moim zdaniem ixus 700 byłby o wiele lepszy (jest dwa razy mniejszy !) .... chcę go kupić, ale czekam na jakieś opinie itp. JAK KTOS WIE WIĘCEJ O IXUSIE 700 TO PROSZE NAPISAC !! z gory dzieki :D:D


środa, 16 marca 2005, 19:19
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 13:38
Posty: 24
Lokalizacja: RYBNIK
Post kupilam dzis!!!!!
ludzie kupilam ixusa 700,cena1825zł z kartą 512 MB!Facet przywiózł mi go,500 i 40 do wyboru-500 prezentowala się wyglądowo najgorzej(miałam okazję pierwszy raz ją widzieć,bo wczesniej jedynie w necie),od razu widać,że starszy model.Dołożyłam 4 stówki i mam najlepszy z ixusa!Teraz muszę jeszcze skombinować polską instrukcję,bo tą mam po niemiecku.Dobrze,że menu jest polskie,bo mogę przynajmniej coś pokapować,w końcu to moja pierwsza cyfrówka.Życzcie mi powodzenia w rozgryzaniu tego egzemplarza!


wtorek, 22 marca 2005, 23:51
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 3 marca 2005, 21:24
Posty: 40
Lokalizacja: Ruda Œlšska
Post 
Jaśli zależy Ci na małym aparacie proponuję Sony T1/3
ma bardzi duży wyświetlaczi zoom optyczny i cyfrowy.


sobota, 16 kwietnia 2005, 21:11
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 15 stycznia 2005, 13:38
Posty: 24
Lokalizacja: RYBNIK
Post 
juz mam ixusa,a soniaka nie chce,bo on cos z kolorami ma nie tak,jak sa tylko gorsze warunki(wszedzie mi go odradzali).A moj ixus700 spisuje sie znakomicie!


niedziela, 17 kwietnia 2005, 13:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL