Teraz jest wtorek, 18 września 2018, 23:54

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 1000-2000zł 
Autor Wiadomość

Post 1000-2000zł
Witam serdecznie.

Wkrótce okaże się ile mogę przeznaczyć na zakup ale na pewno będzie to przedział 1tys.-2tys. zł. W związku z tym planuję kupno Minolty Dimage Z10, Z2, Z3 lub Z5.
Co do fotografii to jestem początkujący ale zależy mi żeby oprócz funkcji auto było dużo ustawień manualnych, aby oprócz pstrykania można było pouczyć się fotografii przez wielkie F;))).
Aparat ma być przeznaczony do celów uniwersalnych ale jeśli miałbym sprecyzować to najbardziej zależy mi na fotografowaniu plenerów, widoków, gór, etc. Nie zależy mi specjalnie na wymiarach aparatu raczej na jakości zdjęć.

I teraz pytanka:

1. Czy rzeczywiście jest tak że Z5 jest lepszy od Z3, Z3 od Z2, a Z2 od Z10, czy może nie do końca cena idzie z jakością?

2. W marcu, znajomi znajomych :)) przyjeżdżają ze Stanów. Czy różnica w cenach jest duża i warto poprosić ich o zakup (powiedzmy że 20% różnicy w cenie warte dla mnie jest "zachodu") i czy sprzęt zakupiony w Stanach mozna bez problemów serwiować w Polsce? i to samo pytanie a propos Niemiec.

3. Ostatnio widziałem w sklepie aparacik który całkiem mi się spodobał w cenie Z3 - Kodak Easy Share DX 7590 ale sprzedawca przekonywał mnie do Z3 ze względu na lepszą stabilizację obrazu. Kodak ma za to lepszą rozdzielczość i jest szybszy. Co o tym myślicie, jakieś doświadczenia z tym Kodakiem???

I najważniejsze pytanko:

4. CZY W TYM PRZEDZIALE CENOWYM WYBÓR KTÓREJŚ Z TYCH MINOLT TO DOBRY WYBÓR, CZY RACZEJ WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA JAKĄŚ INNĄ FIRMĘ - INNY MODEL???

Trochę tego dużo jak na raz:) ale za wszelkie, nawet najmniejsze wskazówki będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

środa, 2 marca 2005, 13:18

1. Nie. Przy tej samej wielkości fizycznej matrycy zwiększono liczbę pikseli co musi objawić się większymi (Z3 i tak ma duże!) szumami.

2. Myślę, że warto.

4. Fuji S5500