Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 08:15

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 282 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona
 Canon 350 D, KM D5D czy Nikon D 50 ? 
Autor Wiadomość
Post Canon 350 D, KM D5D czy Nikon D 50 ?
Witam wszystkich.
Nie mam lustrzanki, jestem amatorem. Zależy mi na dobrych zdjęciach, czasem większy format odbitki (np A3), i na przyjemności z fotografowania. Zdjęc chyba nie będe sam obrabiał, przynajmniej narazie nie mam czasu na to. Zdjęcia ? Plener, podróże, czasem znajomi czy dziewczyny, imprezy. Od 4 tygodni czytam wiele opinii, odwiedziłem tez sklepy. Chcę wydać (jak wszyscy mało) ale ok. 2500 - 3500, w przyszłości dodatkowe szkła czy osprzęt. Wiem, że trudno o jednoznaczne opinie. Minolta kusi AS i nie najgorszym KITem w tej klasie, Canon 8 mln, Nikon ceną a obecnie dodatkowa promocją (co w cenie KM czy Canona daje KIT + tele). Canon daje kiepskie body (plastik, troche mały), Minolta tylko 6 mln, Nikon brak zdjęc cz-białych... Tak można wymieniac długo.
Piszecie, że 6 mln to wystarczy do A3. A ja zadaje sobie pytanie: to po co producenci prześcigają się w kolejnych milionach pikseli ?

Wiem, że chce lustrzankę, a nie hybrydę. Co powinienem kupić ? Czy niska cena Nikona D 50 warta jest skuszenia sie kosztem nowego modelu Canona 350 D czy AS w Minolcie ? A ten AS czytałem fajna sprawa ... A i Canon wprowadził chyba nowy obiekt KITowy w tym modelu

piątek, 25 listopada 2005, 20:29

Nie zaczynałbym od lustrzanek(no chyba że miałeś styczność z cyfrówkami :? ) :wink:
A jeśli chodzi o lustrzanke to Nikusia :wink:

piątek, 25 listopada 2005, 20:34

Vinetou format A3 z 300dpi to da ci dopiero Canon 1Ds z 16mega pikselową matrycą :D
Jeśli naprawdę chcesz robiś duże powiekszenia to raczej lustra z 8 mega czyli 350D lub Olympus E-500.
Radziłbym ci się zainteresować E-500 w cenie 3300zł masz body z dual kitem. Kitowe obiektywy Olympusa jakością na głowę biją kity canona, nikona czy minolty.