Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 17:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 aparat cyfrowy do 700zł 
Autor Wiadomość

Post aparat cyfrowy do 700zł
Witam,
mam zamiar kupić aparat cyfrowy w cenie do 700zł.
nie znam się na temacie wogóle więc ciężko mi zdefiniować profesjonalnie czego potrzebuję. w każdym razie aparat będzie używany do celów amatorskich jednak fajnie by było gdyby miał jakieś w miarę dobre parametry, tj. zdjęcia w dobrej jakości, mozliwość kręcenia filmików w przyzwoitej jakości, możliwość fotografowania w słabym oświtleniu itp.
Zastanawiałem się nad Canon PowerShot A520 lub A510, tylko nie wiem dokładnie, który jest w rzeczywistości lepszy, bo cena jest w sumie taka sama, a parametry A520 są niby lepsze, tyle, że w rankinagach jakościowo lepiej wypada A510. Zresztą jak mówiłem prawie nic się na tym nie znam, więc proszę Was o poradę.

niedziela, 19 marca 2006, 11:23

Post Re: aparat cyfrowy do 700zł
na temat a510 vs. a520 mozna by juz spora ksiazke napisac. mialem ten sam dylemat i zdecydowalem sie na a520 chociaz wiedzialem ze troche bardziej szumi(nie pamietam juz co mnie do niego przekonalo :D ). naprawde kupa rzeczy jest na necie odnosnie tych modeli tak ze poszukaj.
te niby lepsze parametry w a520 to 4MPix ktore w zasadzie nic nie daja, wez to pod uwage.
co do krecenia filmow to polecam kamere a nie aparat :wink: , chyba ze zadowala cie 30 sek. film 640x480. jesli chodzi o fotografowanie w slabym oswietleniu to nie wiem do konca co masz na mysli, jesli jakies zaciemnione pomieszczenia itp, gdzie trzeba uzyc lampy to srednio, no chyba ze chcesz pstryknac fotke na imieninach u ciotki i wystarczy doswietlony pierwszy plan to spoko.

ja osobiscie jestem zadowolony z mojego wyboru, tez ucze sie dopiero fotografowac, jak chesz widziec a520 w akcji to zapraszam na stronke(link w opisie), wszystkie fotki oprocz jesiennych to a520 i moje amatorskie lapy :D

pozdrawiam

poniedziałek, 20 marca 2006, 00:29