Teraz jest piątek, 21 września 2018, 22:02

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Lustrzanka za 3000 - 3500 do wesel !!! 
Autor Wiadomość

Post Lustrzanka za 3000 - 3500 do wesel !!!
Proszę o pomoc bo to będzie moja pierwsza lustrzanka, nie chce udawać zawodowca, zajmuję się od kilku lat filmowaniem. Wiem że muszę się przestawić, kilka razy robiłem jakieś reportaże miałem w ręku Nikkona D70 i D200, Canona 350D, innych lustrzanek cyfrowych nie znam. Jakieś lepsze obiektywy kupie dopiero za kilka miesięcy po studniówkach, teraz zależy mi na na korpusie i jakimś kicie. Aparat będzie mi potrzebny do kościołów, na plenery i na sale weselną. Moją pierwszą lustrzankę traktuje jako szkolną, następną kupię bardziej świadomie, ale chciałbym jednak na niej trochę zarobić. Nie podoba mi się efekt ziarna (jak na przykład w Nikkonach) i chciałbym tego uniknąć. Kolega doradził mi bym kupił analoga i cyfrę np 350D. Analoga do kościoła i na plenery, a cyfrę do jak to określił masówki(np. reportaż).

wtorek, 29 sierpnia 2006, 17:11

Ja mialem dylemat miedzy D50 , EoS 350D. EOS jest pomiedzy D50 a D70.
D50 nie ma B&W ! :(, co mnie sklonilo do EOS. CHcialem D70 ale juz byl za drogi, a szkoda.

wtorek, 29 sierpnia 2006, 22:15

Żaden z tych nikonów! D70s na ISO1600 ma taki szum że odległości 75cm na odbitce 10x15 go widać, kiedy na 350D tego ISO da sie "spokojnie" używać... O kicie przy weselach no musisz niestey zapomnieć - są za ciemne! Trudno mi doradzić coś konkretnego bo nie jestem, aż tak w tej materii obeznany, w każdym bądź razie wypowiedzią przedmówcy bym się w najmniejszym stopniu nie sugerował (bez urazy tomek_wap)... Na początku pomyśl jeszcze o lampie zewnętrznej z jakimś softoboxem czy stofenem...

środa, 30 sierpnia 2006, 00:09

To moze EOS 350D bylby odpowiedni. Tylko nie KIT ale samo body, i dokupic lepszy obiektyw.

EOS 400D wychodzi, ale nie wiem czy bym nie zostal przy 350D. Wg. mnie 400D niczym sobie. Nie wiem jakie sa opinie PRO i ekspertow.

Tomek