Teraz jest wtorek, 24 kwietnia 2018, 20:32

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
 Lustrzanka do max 3 tys. Prosze o pomoc. 
Autor Wiadomość

Post Lustrzanka do max 3 tys. Prosze o pomoc.
Witam wszystkich,

Wstepnie napalilem sie na olka e 500. Macalem go juz w sklepie, macalem tez alphe 100 (bardzo fajny 'bajer' - stabilizacja). Czytalem recki na dpreview.com odnosnie tychze aparatow oraz nikona d40, canona 400, pentaxa k110. Szalu mozna dostac, nie wiem co wybrac :( Jestem amatorem, aparat wykorzystuje do wszystkiego. Bede go zabieral w gory i focil na wysokosciach.

Zgodnie z tym, co wyczytalem na tym forum, na forum olympusa i w roznych reckach - e 500 bylby dobrym wyborem (jak dobrze pamietam ma funkcje, ktora robi drugie zdjecie przy wysokich iso - potem porownuje obrazy i usuwa szumy). Dodatkowo przemawia za nim cena (2,5tys, do tego torba, karty cf + flirty i zmiescilbym sie w 3 tys) z dwoma obiektywami zuiko (ktore tez sa chwalone).

E 330 z live view i obrotowym lcd bylby jeszcze lepszy (a moze nie?), ale to juz inny przedial cenowy.

Prosze o doradzenie tudziez o przetarcie mi oczu ;)

Pozdrawiam!

Minolta DiMAGE S414
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

niedziela, 29 kwietnia 2007, 14:10
Moderator

Jak dla mnie, stabilizacja jest nie do przecenienia, więc wybierałbym tylko z takich modeli. W rezultacie zostaje nam Sony Alpha.

niedziela, 29 kwietnia 2007, 18:37
E500 jest fajny, qmpel sobie kupil za 1700 z groszami + 1 GB karte w zestawie.

Ale do 3K to bedziesz mial EOS400D i raczej tego bym polecil. W sumie jedyna przewaga (jak dla mnie) u E500 to 2 obiektywy i reeszta dodatkow.

Tomek

niedziela, 29 kwietnia 2007, 20:39

niedziela, 29 kwietnia 2007, 20:49
Moderator

A jaką przewagę ma niby 400D? To najgorsza możliwa oferta ze wszystkich lustrzanek moim zdaniem.

niedziela, 29 kwietnia 2007, 21:02