Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 11:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 co kupic za ok.2000 
Autor Wiadomość

Post co kupic za ok.2000
Witam jestem początkującym użytkownikiem jeśli chodzi o lustrzanki cyfrowe. Wcześniej fotografowałem na hybrydzie minolta z1 i chciałbym to zamienić teraz właśnie na lustrzanke. Co proponujecie tak za ok.2000 na dobry początek bo nie ukrywam, że myśle czasem strzelić pare fotek na weselu u znajomych żeby dorobić. A jeśli chodzi o lampę bo bez tego nie mam po co wychodzić z taka opcją wyłożę później dobrą kasę. Narazie myślę o sony alfa 200 w ofercie z dwoma obiektywami, choć dużo znajomych przekonuje mnie na canona. Liczę na waszą pomoc jako fachowców.Z góry dziękuję.

czwartek, 21 sierpnia 2008, 21:34
Post Re: co kupic za ok.2000
gucio napisał(a):
Witam jestem początkującym użytkownikiem jeśli chodzi o lustrzanki cyfrowe. Wcześniej fotografowałem na hybrydzie minolta z1 i chciałbym to zamienić teraz właśnie na lustrzanke. Co proponujecie tak za ok.2000 na dobry początek bo nie ukrywam, że myśle czasem strzelić pare fotek na weselu u znajomych żeby dorobić. A jeśli chodzi o lampę bo bez tego nie mam po co wychodzić z taka opcją wyłożę później dobrą kasę. Narazie myślę o sony alfa 200 w ofercie z dwoma obiektywami, choć dużo znajomych przekonuje mnie na canona. Liczę na waszą pomoc jako fachowców.Z góry dziękuję.

Nie słuchaj znajomych w tej klasie (do 2000) lustrzanki mają podobne możliwości a takie firmy jak Canon oferują chyba najmniej. Lepiej samemu obadaj dostępne lustrzanki w jakimś MM i wybierz, który Ci najlepiej pasuje. Podobno w A200 obiektyw kitowy 18-70 jest do .... niczego (podobnie jak canonie) dlatego zwróć głównie uwagę na szkła jakie są oferowane w kitach.

piątek, 22 sierpnia 2008, 11:02

1. 2000zł na ślubne kotlety to zdecydowanie za mało, choć nawet z tanią puszką z kitem i z lampą można powalczyć.

2. A200 starsznie szumi, więc na kotleta trzeba by kupić jasny (czytaj drogi) obiektyw.