Teraz jest piątek, 21 września 2018, 21:41

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 No i kolejna prośba 
Autor Wiadomość

Post No i kolejna prośba
Od dluzszego czasu poszukuje aparatu, fundusz jaki chce na niego przeznaczyc to 1200zl. Oczywiscie podam modele jakie wzbudzily moje zainteresowani i o jakich najczesciej ludzie pisza. Wiadomo ze przed kupnem trzeba sie zdecydowac do czego ma sluzy, jakie bedzie jego przeznaczenie. Chcialbym aparat wykorzystywac prawie w kazdej sytuacji, chcialbym aby sprawdzal sie w turystyce ja i rowniez przyjeciach domowych nie zawsze przy dobrym oswietleniu.Troche smieszne sa moje oczekiwania bo wiadomo ze trudo jest znalezc taki jeden ktroy zaspokoi moje oczekiwania w 100%, chcialbym za wasza pomoca jednak sprobowac znalezc "go" . Dodam ze nie jestem profesjonalista, interesuje mnie fotografia ale tylko do mojego uzytku (chcialbym byc ze zdjec zadowolny).
Oczytalem sie wielu porownan, opisow poszczegolnych modeli, ale jednak i tak zawirowania w glowie sa.
Modele:
-Olympus 570UZ badz Olympus 565UZ
- Nikon P80
- Panasonic DMC-FZ18, chociaz bardziej skalnialbym sie juz do FZ28
-CAnon PowerShot SX10 Is lubSX1 IS - modele ktore aktualnie wchodza na rynek, maja zastapic SX5
Rowniez biore pod uwage takie modele jak
- FujiFilm 6500fd oraz 9600fd
- Panasonic DMC-FZ50
Na co chcialbym zwrocic szczegolna uwage:
- wmiare latwy w obsludze, dobra ostrosc, sprawdzalnosc w roznych warunkach i porach dnia, stabilizacja(o tym chcialbym cos od was uslyszec), dobry lub bardzo dobry automat (jednak nieraz moge nie miec checi bawic sie manualem albo chcialbym zrobic szybko zdjecie ).
Oczywiscie podczas waszego doradzania, pytajcie mnie o co chcecie, mysle ze ulatwi nam to udzielenie mi pomocy.
Ps. lustrzanki nie kupie - chyba tak fotografi sie nie bede uczyl.
Dziekuje serdecznie, licze na pomoc

wtorek, 14 października 2008, 17:04

Post Re: No i kolejna prośba