Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 11:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Proszę o radę - aparat cyfrowy do ~700zł 
Autor Wiadomość

Post Proszę o radę - aparat cyfrowy do ~700zł
Witam,
Jestem początkująca, a jakże:) Jednak podczas rodzinnego wyjazdu okazało się, że stałam się rodzinnym fotografem, poza tym lubię robić zdjęcia w zasadzie to wszystkiemu. Najbardziej jednak to przyrodzie, dzikim zwierzętom, ptakom, naturze i architekturze.
W ramach urodzin i dostania się na studia dostałam fundusz na aparat ok 600zł myślę, że jestem w stanie od siebie dołożyć ok 100 więc powiedzmy, że koło 700zł mam. W razie czego myślę, że jeszcze z 50zł mogłabym dociągnąć.

Ponieważ się uczę i robię zdjęcia w ilości masowej więc wybór padł na cyfrówkę (czytałam poradnik na forum:) ). Swoją przyszłość chcę związać z zawodem artystycznym, do tej pory tylko rysowałam i malowałam, ale chcę też spróbować fotografii, nie znam pojęć zaawansowanych, ale z chęcią poszerzę swoją wiedzę. Nie przeszkadza mi również dokupywanie kart SD, ponieważ zawsze je zużyję.

Wolałabym, żeby aparat miał możliwość korzystania ze zwykłych akumulatorków AA ponieważ wydaje mi się, że to jednak jest oszczędność, a w razie nagłej potrzeby zawsze można iść do sklepu i dokupić w przeciwieństwie do normalnych akumulatorków.

Bardzo zależy mi na dużym zoomie, głownie ze względu na te zwierzaki, do których jednak ciężko podejść.
Stabilizacja obrazu byłaby mile widziana, ręce mi się bardzo nie trzęsą, ale jednak uważam, że jest to przydatna opcja.
Nie upieram się, żeby mieścił się do kieszeni, byłoby fajnie, ale i tak wszystko noszę na szyj lub w torebce więc wsio ryba.
Nie wiem na co jeszcze powinnam zwrócić uwagę.
Znalazłam takie modele i proszę o radę(lub lepsze model) od osób, które już jednak coś wiedzą:

Panasonic Lumix DMC FZ18 - poleciła mi go znajoma nie podając jednak nic konkretnego no i ma on jednak akumulatorek zwykły, bardzo duży zoom