Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 21:17

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Minilab czy dobra drukarka. 
Autor Wiadomość

Post Minilab czy dobra drukarka.
Witam!
Jestem w trakcie otwierania studia fotograficznego i mam pewien problem.
Mianowicie chodzi mi o minilaby. Nie znam się na nich i proszę o radę. Jaką kupić żeby można było funkcjonować i żeby się zabardzo nie wykosztować. Jeśli macie jakieś propozycje to napiszcie. Zastanawiałem się jeszcze nad dobrą drukarką do zdjęć ale wydaje mi się że to byłby niewypał. Z góry dziękuję za porady.

wtorek, 25 stycznia 2011, 12:25

Post Re: Minilab czy dobra drukarka.
Hmmm a mi się wydaje, że otwierając jakiś bussines wypadałby się na nim znać ...

wtorek, 25 stycznia 2011, 16:34

nie o taka porade mi chodzilo.
widze ze kolega ma za duzo wolnego czasu i traci go na pisanie bzdur.

nie chce byc zlosliwy ale nie kompromituj sie ta swoja galeria.

Prosze o porade.

wtorek, 25 stycznia 2011, 18:40

Ciekawa jestem jaką podjąłeś decyzję bo zadałeś trudne pytanie, co wybrać na taką decyzje ma wpływ wiele czynników, nie tylko pieniądze :).
Na pewno zdjęcia z labu wywoływane na papierze foto i w procesie chemicznym , mają lepszą i dłuższą trwałość , wydaje mi się ze są tańsze choć nakład na maszynę jest większy niż przy drukarce,
Ale tu są też inne koszy w utrzymaniu minlabu, aniżeli drukarki nawet dobrej jakości
W kosztach zakupu sam się orientujesz za pewne :)
Ważne jest na jakiego klienta się nastawiasz ,czy chcesz obrabiać i wywoływać zdjęcia dla zawodowców, czy raczej klient troszkę mniej wymagający .
Myślę ,że warto solidnych porad szukać nie na takich forach a w specjalistycznych firmach
Powodzenia

poniedziałek, 26 marca 2012, 09:54

Jestem akurat w poszukiwaniu dobrej (najlepszej) drukarki do zdjęć.

Tutaj wklejam informację na temat aktualnej sytuacji na rynku: