Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 13:07




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Proline - uważajcie bo nacinają klientów 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 31 sierpnia 2003, 12:39
Posty: 81
Lokalizacja: Świdnica
Post Proline - uważajcie bo nacinają klientów
Witam.
Nie bardzo wiem w jakiej zakładce umieścić ten post więc umieszczam go tutaj. Sprawa może dotyczyć każdego z nas więc ostrzegam. Za jakiś czas odkleję temat więc prosze się nie denerwować.

Ostrzegam Was przed firmą komputerową 'Proline' (http://www.proline.pl) z Wrocławia i jej filiami w południowo-zachodniej Polsce, a zwłaszcza przed zakupami przez ich sklep internetowy. Kupiłem jeszcze przed świętami części komputerowe (a właściwie to cały komputer bez obudowy), bardzo się cieszyłem jak w wigilie po południu dostałem paczkę z przesyłką zawierającą zamówione podzespoły. Moja radość nie trwała długo, bo do momentu otwarcia pudełka, a tam zamiast zamówionych markowych części chłam 'no name' - szlag mnie trafił, a jeszcze bardziej mnie trafia teraz, bo próba dogadania się z firmą nie dała do tej pory żadnych rezultatów. Co ciekawe przed wysłaniem przesyłki upewniałem się telefonicznie co do jej zawartości. Ciekawe ilu takich klientów jak ja nabrali? Ostrzegam więc wszystkich - omijajcie tą firmę z daleka, niskie ceny nie gwarantują niestety szczęścia - ja już tego doświadczyłem i nie życzę tego nikomu innemu, więc skorzystajcie z mojego doświadczenia.

_________________
javo


Ostatnio edytowano środa, 25 lutego 2004, 13:56 przez javo, łącznie edytowano 1 raz

sobota, 21 lutego 2004, 18:02
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Ooo. Dziwne. Choć ja jeśli już, to raczej kupowałbym w Komputroniku lub Siriusie.

Może zagroź im, że skontaktujesz się z Policją. Mogą się wystraszyć i rozwiązać problem :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 21 lutego 2004, 18:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 31 sierpnia 2003, 12:39
Posty: 81
Lokalizacja: Świdnica
Post 
Niestety to na nich nie działa. Są jacyś lewi. Wyznają chyba zasadę klient nasz pan do momentu płacenia, a później pocałuj nas pan w d...

_________________
javo


sobota, 21 lutego 2004, 18:09
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
A nie możesz się przejechać do jakiegos oddziału i zrobić im awanturę? Najlepiej we Wrocławiu...

W ogóle najlepiej kupować na Allegro :) Ja kupiłem dysk twardy 3 tygodine temu i jeszcze go nie dostałem ... (a pieniądze wpłaciłem oczywiście) No, ale jeszcze poczekam 2-3 tygodnie, bo to u kolesia normalka podobno. Tylko, że mu jeszcze konto zawiesili :(

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 21 lutego 2004, 18:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 31 sierpnia 2003, 12:39
Posty: 81
Lokalizacja: Świdnica
Post 
Ja jak na razie na allegro nie mialem problemów (puk, puk, puk), a tutaj niby poważna firma, a leci sobie w trąbę.

_________________
javo


sobota, 21 lutego 2004, 18:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 18 lutego 2004, 22:59
Posty: 649
Lokalizacja: Kraków
Post 
a do paczki miałeś załączoną gwarancję z wykazem zawartości?? chodzi o jakikolwiek dokument "potwierdzający" rozbieżność.. najlepiej skontaktować się z rzecznikiem praw ochrony klienta czy jakoś tak.. przecież coś takiego to podlega pod paragraf.

_________________
pozdrawiam
minolta dimage Z1 of course.. A1..
Intelligent Networked Technician Obrazek


sobota, 21 lutego 2004, 22:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 24 stycznia 2004, 21:59
Posty: 220
Post 
Vendeur napisał(a):
A nie możesz się przejechać do jakiegos oddziału i zrobić im awanturę? Najlepiej we Wrocławiu...

W ogóle najlepiej kupować na Allegro :) Ja kupiłem dysk twardy 3 tygodine temu i jeszcze go nie dostałem ... (a pieniądze wpłaciłem oczywiście) No, ale jeszcze poczekam 2-3 tygodnie, bo to u kolesia normalka podobno. Tylko, że mu jeszcze konto zawiesili :(



ojojoj, jak mu konto zawiesili to ja bym juz rozpoczal procedure odzyskiwania kasy z ubezpieczenia!

A co do dyskow twradzych!! to respect za odwage!!! Malo dyskow wytrzyma przesylke!;D

_________________
[url]60.pl[/url] | [url]streetracers.krakow.pl[/url] | http://www.kimrally.pl


niedziela, 22 lutego 2004, 00:02
Zobacz profil
Post 
W każdym Starostwie Powiatowym działa Powiatowy Rzecznik Konsumentów, którego obowiązkiem jest udzielić bezpłatnej porady, a nawet z drastycznych sytuacjach występować w sądzie w imieniu klienta.
Wszystko oczywiście bezpłatnie !!!
---------------
Do zadań i uprawnień rzecznika należy :

zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony konsumentów


składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów


występowanie do przedsiębiorstw w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów


współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi


wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumenta.
------------------------------
Jeżeli trafisz na dobrego fachowca to masz problem z głowy!
Poza tym chroni Cię ustawa o handlu elektronicznym - czy na odległość - jakoś się to tak nazywa.
Spróbuj poradę masz za free co Ci szkodzi !!!


niedziela, 22 lutego 2004, 08:47
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 22 lutego 2004, 18:18
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Post 
huh, zarejestrowalem sie wreszcie, co mi tam :)

z tym rzecznikiem do dobry pomysl, powinno zadzialac. u mnie w bialymstoku jest jeszcze federacja konsumentow, wiec u ciebie pewnie tez - jak uderzac to wszedzie...

mam tez jeszcze jeden pomysl jakby wszystko zawiodlo. idz do jakiejs lokalnej gazety co sie zajmuje takimi "pierdolkami". wiem co mowie, bo sam praktykuje jako dziennikarz i czesto przychodza ludzie z takimi lub podobnymi problemami. i choc dla nas to malo wdzieczna robota, musze przyznac ze jednak czesto dziala :)


niedziela, 22 lutego 2004, 18:27
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Bardzo ciekawy pomysł i z pewnością skuteczny. Ale to już chyba ostateczność.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


niedziela, 22 lutego 2004, 18:42
Zobacz profil
Post 
makak napisał(a):
huh, zarejestrowalem sie wreszcie, co mi tam :)

z tym rzecznikiem do dobry pomysl, powinno zadzialac. u mnie w bialymstoku jest jeszcze federacja konsumentow, wiec u ciebie pewnie tez - jak uderzac to wszedzie...

mam tez jeszcze jeden pomysl jakby wszystko zawiodlo. idz do jakiejs lokalnej gazety co sie zajmuje takimi "pierdolkami". wiem co mowie, bo sam praktykuje jako dziennikarz i czesto przychodza ludzie z takimi lub podobnymi problemami. i choc dla nas to malo wdzieczna robota, musze przyznac ze jednak czesto dziala :)

Federacja nie działa wszędzie - zwłaszcza w małych miejscowościach.
Natomiast Powiatowyy rzecznik musi być w każdym Starostwie - z mocy ustawy !!!


niedziela, 22 lutego 2004, 19:49
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 31 sierpnia 2003, 12:39
Posty: 81
Lokalizacja: Świdnica
Post 
Dziękuje wszystkim za odzew.

Problem w tym, że nie mam jak udowodnić, że w paczce było coś innego niż na fakturze. Ciekawie teraz może wyglądać sprawa gwarancji, jakby coś niedajboże się zepsuło - wysyłam grafikę 'no name', a na fakturze jak byk stoi MSI. Ciekawe co wtedy?

_________________
javo


niedziela, 22 lutego 2004, 22:14
Zobacz profil

Dołączył: środa, 16 lutego 2005, 14:37
Posty: 2
Post 
tez mialem problemy z Prolinem ! i moi znajomi równiez , nie znam osoby ktora była by zadowolona z usług tego sklepu !


środa, 16 lutego 2005, 16:52
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
cambo napisał(a):
nie znam osoby ktora była by zadowolona z usług tego sklepu !


Mało ludzi chyba znasz...

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


środa, 16 lutego 2005, 20:11
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
Cytuj:
tez mialem problemy z Prolinem ! i moi znajomi równiez , nie znam osoby ktora była by zadowolona z usług tego sklepu !

Ja jestem zadowolony
Kupowałem tam CF 1 GB i wszystko ładnie i szybko dostałem.

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


czwartek, 17 lutego 2005, 01:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL