Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 02:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 dSLR czy............. 
Autor Wiadomość

Post dSLR czy.............
Wlasnie chyba za duzo juz czytam forum i pokrecilo mi sie w glowie, a wiec jestem totalnym amatorem z b. duzymi aspiracjami, czyli po prostu wiem, ze kocham ten sport i tak pozostanie....

Mam dylemat czy kupic dSLR (Nikon D70) czy moze Super Hiper wypasionego Kompakta jakiejs dobrej firmy, wiem ze koszta sa nieporownywalne jesli chodzi o dobre szkla itd. itp. ale chce miec aparat dobry i to na raczej bardzo dlugo, jak nie do konca zycia :?: Wiec sie zastanawiam, czy nie starczylby mi jakis kompakt 8MPx :?:

Jestem juz napalony na Nikona D70, ale te kompakty tez daja pole do popisu, co sadzicie :?: Jade na wakacje do Anglii zeby zarobic na aparat i co mam wziac, help :roll:

Pozdr.

czwartek, 20 maja 2004, 00:40
Moderator

Ja też miałbym podobny dylemat. Jakoś zdjeć z takiego D70 jest nieporównywalnie lepsza niż z kompaktów. Szczególnie jeśli chodzi o szumy. Wyobraź sobie zdjęcia przy ISO 800 bez szumu w ogóle! Czytałem kilka recenzji tego aparatu, podałem też link do testu w dziale "Nikon". Fajny jest, ale fakt, że trzebaby dodakowe szkła.

Ze zwykłych cyfrówek to prawdopodobnie brałbym Minoltę A2 za stabilizację obrazu. Ale głowy nie dam, czy to najlepszy wybór. Każdy kto co woli.

Ostatnio edytowano czwartek, 20 maja 2004, 12:06 przez Vendeur, łącznie edytowano 1 raz

czwartek, 20 maja 2004, 00:52

Ze zwykłych cyfrówek to prawdopodobnie brałbym Minoltę Z2 za stabilizację obrazu. Ale głowy nie dam, czy to najlepszy wybór. Każdy kto co woli.

Na prawde bral bys Minolte, a nie "Canon PowerShot S1 IS", nie wlaczajac ceny Obrazek

Tylko ze ja mialem na mysli jeszcze lepsze kompakty, no ale skoro ma byc to aparat na dlugie lata to chyba jednak ten Nikon :twisted:

Kurcze ja sie tu tak juz podniecam, a jeszcze ani grosza nie mam na niego Obrazek

Pozdr.