Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 04:51

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Ultra zoom 
Autor Wiadomość

Post Ultra zoom
Na ile UZ w aparatach z poki pomiedzy 1800 a 2500 zl psuje jakosc zdjec. Ciagle poszukuje dla siebie idealu aparatu (jestem amatorem, ktory lubi czasem sie pobawic cos wiecej w ustawieniach) i chalem taki z odrobine wiekszym zoomem. pozdrawiam

wtorek, 25 maja 2004, 01:19
Ultrazoomy w tym przedziale cenowym nie mają stabilizacji obrazu, wiec nie ma szans żeby zrobić ostre zdjecie w lesie czy w pochmurny dzień
(chyba że bedziesz targać ze sobą zawsze statyw...).Poza tym tego typu aparaty mają straszne jak na swoją cenę szumy na fotkach...(na przykładzie olka c750) Wiec zastanów sie czy wogóle ten zoom jest ci tak potrzebny...

wtorek, 25 maja 2004, 07:35

Post nie przesadzajmy
nie strasz człowieka. miałem taki sam dylemat: czy kupić kozaka z zoomem 3x, czy też nieco odpuścić z matrycą na rzecz zoom'u.

wybrałem zoom i nie narzekam. trochę wprawy i można robić ładne fotki, zarówno bliskie, jak i daleeekie.
szum nie jest wcale duży w porównaniu z analogicznymi aparatami o krótkiej ogniskowej. ciut gorzej jest jeśli chodzi o aberrację chromatyczną. no, ale zawsze jest coś za coś.

przy obecnych cenach jak najbardziej warto spróbować!!!

o tym, ile radości daje zoom 10x można przekonać się tylko osobiście a nie na podstawie czyichś recenzji.

osobiście polecam Olki (klasyczne: 740, 750) a jeśli masz więcej keszu, to Canon'a 1S IS - ma stabilizację optyczną!!!

wtorek, 25 maja 2004, 11:31