Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 16:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Aparat cyfrowy do 1000 zł 
Autor Wiadomość
Post Aparat cyfrowy do 1000 zł
Zamierzam kupić jakiś niedrogi aparacik cyfrowy do 700 zł. Nie znam się na tym zupełnie (wiem jedynie, że im większa liczba megapiks(e)li tym lepiej). Czym kierować się w wyborze? Czemu niektóre aparaty z 2,0 MP są droższe od tych z 3,2 MP? Póki co myślałem o:
http://sklep.xxxxxxxxxxxx/pelny.php?id=7940
http://www...pl/aparaty_cyfrowe ... 1&srt=ceny
http://sklep.xxxxxxxxxxxx/pelny.php?id=7933
http://pasaz.swiatobrazu.pl/index.php?s=1470&c=9&pr=
http://pasaz.swiatobrazu.pl/index.php?s=931&c=9&pr=
Pozdrawiam ;)

sobota, 28 sierpnia 2004, 01:14

sobota, 28 sierpnia 2004, 01:15

Wniosek z Twojego posta jest taki - nic nie wiesz :) To nieprawda, że im większa liczba megapikseli tym lepiej - w wielu przypadkach jest odwrotnie (vide Pentagram). Dużo ważniejsza jest jakość aparatu. Dla amatora w tej cenie zdecydowanie polecam Olympusa C-310, robi świetne zdjęcia w trybie automatycznym, jest poręczny i tani.

sobota, 28 sierpnia 2004, 13:38

Nabuchodonozorze, musisz sprecyzować do czego aparatu potrzebujesz.

Chodzisz pogórach, a może nurkujesz ?
Chcesz fotografować przyrodę czy tylko ciocie przy grillu ?
Chcesz większą matrycę, większy zoom, szeroki kąt czy potrzebujesz stabilizatora obrazu ?

"Mam 1000 PLN i chcę kupić aparat" - ok, ale to forum foto, a nie wróżbickie :wink:

sobota, 28 sierpnia 2004, 14:08

Jako amator kupiłem dzisiaj Olympusa C-460 w MM za 999 PLN, myślę że to okazja jak na ówczesne polskie ceny.
C-460 to pełny automat z którego działania jestem jak narazie zadowolony - dobrze ustawia ostrość, bardzo dobra redukcja czerwoneych oczu (cała seria szybkich błysków) i odbitki jak dla mnie bardzo dobre.
Oczywiście poważną wadą tańszych Olympusów są najdroższe karty pamięci, ale ten jednorazowy wydatek jakoś przeboleję.