Teraz jest poniedziałek, 17 grudnia 2018, 07:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 I jeszcze raz 6340 lub ..... ?? 
Autor Wiadomość
Post I jeszcze raz 6340 lub ..... ??
Witam!
Zacznijmy od tego ze jestem zielony! Czytalem forum i zauwazylem ze bardzo chwalicie sobie olypusy c310 oraz c360. Ja chcialem kupic cyfrowke do 800zl (lepsza nie potrzebna-nie bede fotografowal pod woda napewno!) i kolega mi b. nasuwa kodaka 6340 ale ja jestem zdegustowany calkowicie czytajac to forum wiec sam nie wiem czy zaufac koledze czy wam. Wyrazdzcie swoja opini oraz podajcie ewentualnie jakies modele apratow ktore by sie kwalfikowaly do kupna (najpredzej na allegro) Z gory dzieki i Pozdrawiam

poniedziałek, 20 września 2004, 22:54

Bez chwili wahania powiem: wybierz Olympusa. Ma całkiem dobry obiektyw (czego nie można powiedzieć o Kodaku) i jest bardziej dostosowany do potrzeb amatora (ma bardzo dobry program automatyczny). Kodak po prostu będzie robił gorsze zdjęcia. Moim zdaniem, to wystarczy, by wybrać właśnie Olka.

wtorek, 21 września 2004, 08:04
wejdz na stronę http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/CDISPLAY.HTM

z jednej strony wybierz kodaka DX 6340 a z drugiej Olympusa D-540 Zoom (to inna nazwa na c310)

i po prostu porównaj sam wszystkie zdjęcia w powiększeniu

np na zdjęciu Musicans , flash indoor i paru innych jak dla mnie kodak robi lepsze zdjęcia (ale to oczywiscie kwestia gustu)

nie porownywalem wielu zdjec,ale jakosc zdjec z tych dwoch aparatow jest dla mnie jak najbardziej zblizona (oczywiscie mam na mysli jakosc w porownaniu aparatow z tego przedzialu cenowego)

wtorek, 21 września 2004, 10:08
Podajcie mi jeszcze jakies modele warte polecenia oczywiscie do 1000zl (na allegro) Czym sie rozni olympus c310 od c350 i c360?? Ktory najlepszy z tych ??

wtorek, 21 września 2004, 16:08

Post re