Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 20:36




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 zakup- mętlik w głowie-pomocy :/ 
Autor Wiadomość

Dołączył: poniedziałek, 25 października 2004, 12:10
Posty: 13
Post zakup- mętlik w głowie-pomocy :/
Wiem, wiem takich tematów jest pełno i są dla Was nudne,ale dla mnie bardzo ważne. Śledzę forum już od 2 tygodni i im wiecej czytam tym bardziej nie wiem co kupić. Szukam aparatu z manualem który robi dobre OSTRE zdięcia. Doszedłem do wniosku że bardziej chyba zależy mi na jakości niż na zoomie,coć nie ukrywam zoom to fajna sprawa. Chciałbym fotografować "na zewnątrz" naturę,nocne, ale i w pomieszczeniach fotki typu portrety, makro oraz także na auto - imprezki itp.
Byłem już zdecydowany na Z1 ale nie wiem czy jako początkujący zadowoli mnie jakość zdięć a szczególnie OSTROŚĆ. No i te aberacje(ale to jeszcze przełkne). Wobec powyższego nie wiem czy jednak nie skłonić sie ku A95, oglądałem dużo galerii Z1 i A95 i wydaje mi sie że A95 ma ładniejsze i ostrzejsze zdięcia. Please przekonajcie mnie do któregoś modelu bo ja już zwariuje od tego czytania tematów na forum :?
Co byście dla mnie polecili z1 (1200zl) czy A95 (1370zl)
Bede ogromnie wdzieczny jak mnie wkoncu przekonacie do kupna jakiegoś aparatu please.... :roll: acha i prosze obiektywnie a nie zachwalanie aparatu - bo taki mam.... oki ;)


piątek, 29 października 2004, 23:07
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 26 grudnia 2003, 18:39
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów
Post 
Wybor ciezki. Wez pod uwage ,ze po wywolaniu zdjec np:10x15 zdjecia z obydwu aparatow beda ostre. Ogladanie zdjec na monitorze 1:1 to pomylka. Umnie w A60 zdjecia przy ISO 200 na monitorze wygladaja kiepsko , na paierze szumy zauwazy tylko ten kto wie czego szukac. Minolta ma spanialy zoom , canon bedzie lepszy w zdjeciach nocnych (A60 robi cudne) ma lepszy LCD (1,8 odchylany - to bardzo duza zaleta) .

_________________
A60


piątek, 29 października 2004, 23:15
Zobacz profil
Post co kupic
wydaje mi sie trzymając sie tej grupy cenowej niewiele mozna zwojować.Jeden aparat ma to drugi tamto lepsze,wszystkie te obiektywy maja podobne wady.Polecałbym chyba lustrzanke-obiektywy zdecydowanie lepsze a ceny sa coraz nizsze. ewentualnie lepiej kupić troche starszy model aparatu ale z wyzszej półki (np G5), przynajmniej tak mi sie wydaje..... :)


piątek, 29 października 2004, 23:16
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:11
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań
Post 
nie znam ani jednego z tych modeli ale jestem pewien ze kupujac obojetnie ktorego i tak bedziesz zadowolony. to ze z jednego aparatu widziales lepsze zdjecia niz z drugiego nie musi o niczym swiadczyc.. bo.. powtorzmy chorem "zdjecia robi czlowiek a nie aparat" :) nie przejmuj sie i nie daj sie za bardzo zwariowac tym wszystkim plusom i minusom, bo plusy i minusy ma kazdy aparat. odpowiem ci po goralsku.. "kup albo jeden albo drugi", a od siebie dodam "i naucz sie robic fotki" to moja rada ;)

_________________
Canon G5 * 512 cf * UV * CPL


piątek, 29 października 2004, 23:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 19 października 2004, 21:57
Posty: 52
Lokalizacja: Ruda Œlšska
Post 
C A N O N :)

_________________
=> Kodak DX 6490 + SD128 mb + akumulator KLIC 5001 1700mAh 3,7V + ładowarka K-5000 + torba Samsonite + statyw <=


piątek, 29 października 2004, 23:17
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 25 października 2004, 12:10
Posty: 13
Post 
Strasznie jestem niezdecydowny nie? ale jest dosyć duży wybór a jak sie w coś inwestuje to człek nie chce pozniej żałować.
zależy mi na ostrości, naglądałem sie świetnych portretów - takich z małą głębią a szczególnie podobają mi sie na czarnym tle. No i z wypowiedzi forumowiczów wydaje mi sie że canon robi ostrzejsze,wyrazniejsze zdięcia. Z1 trzeba sie troche nagłówkować żeby dorównać canonowi. No ale to jest moje odczucie (po informacjach z netu) , nie wiem czy sie myle czy taka jest prawda. :?
Dzieki wszystkim za zainteresowanie :)


piątek, 29 października 2004, 23:28
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 5 sierpnia 2004, 17:09
Posty: 482
Lokalizacja: Lublin
Post 
kiwi77 napisał(a):
Strasznie jestem niezdecydowny nie? ale jest dosyć duży wybór a jak sie w coś inwestuje to człek nie chce pozniej żałować.
zależy mi na ostrości, naglądałem sie świetnych portretów - takich z małą głębią a szczególnie podobają mi sie na czarnym tle.


O portretach z mala glebia ostrosci to mozesz zapomniec kupujac cokolwiek z serii Axx - straszliwie ale to straszliwie ciemny obiektyw w tele - minolta powinna sobie poradzic z tym troszke lepiej (jasniejsze szklo w tele), chociaz tez nie spodziewaj sie rewelacji. Co do zdjec z "czarnym" tlem to poprostu zabawa swiatlem i punktowy pomiar swiatla - jezeli dobrze zrozumialem o co ci chodzi - ten numer wykonasz i jednym i drugim aparatem i nie bedzie roznic.

_________________
S w i a t F o t o . c h o d z i . c o m


piątek, 29 października 2004, 23:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:11
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań
Post 
wpisz w google d-preview i steve's digicam to sa 2 serwisy znajdziesz tam recenzje aparatow jak i zdjecia testowe. poogladaj porownaj ktore ci najbardziej pasuja i podejmi decyzje. mala glebia w kompaktach nie jest taka mala wiec zebys sie nie zawiodl jesli naogladales sie zdjec z lustrzanek cyfrowych. jesli ktos ma ci cos wiecej doradzic, to musisz okreslic czego od aparatu oczekujesz. bo ostre zdjecia to mozna zrobic kazdym aparatem no chyba ze zepsuty jest :)

_________________
Canon G5 * 512 cf * UV * CPL


piątek, 29 października 2004, 23:46
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
W Canonach serii Axx małej GO się niestety nie da uzyskać :cry: Za to robią bardzo ładne nocne :) Z1 na pewno uzyskasz mniejszą GO. Musisz coś wybrać, myślę, że i z jednego i z drugiego będziesz zadowolony.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


piątek, 29 października 2004, 23:51
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 25 października 2004, 12:10
Posty: 13
Post 
Tak wiem, wszystkie testy już przewertowałem dokładnie. Najlepiej by było nie wchodzić do netu iść do media marktu i pan "specialista" na dziale rtv doradsziłby mi jakiegoś Trusta i byłbym w 7mym niebie ;) , a tak to mam porównanie do lustrzanek które niestety nie są na moją kieszeń :cry:


piątek, 29 października 2004, 23:55
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 25 października 2004, 12:10
Posty: 13
Post 
SUPERBIKE, a jaki Ty masz aparat bo widziałem twoją galerie i extra fotki szegolnie te z kropelka - jestem ciekawy jaki czas trzeba ustawic zeby cos takiego osiagnac. Z1 wystarczy ona ma tylko 1/1000s ?


sobota, 30 października 2004, 00:01
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
Kiwi77- Canon A60. Czy te krople są takie dobre? Były robione w kuchni, przy kranie, gdzie za jasno nie jest, obydwie gdzieś między 1/200 a 1/500, nie krócej, bo byłyby niedoświetlone.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


sobota, 30 października 2004, 00:10
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 25 października 2004, 12:10
Posty: 13
Post 
Superbike - Mi sie podobają, mam nadzieje ze w koncu kupie jakis aparacik i sam bede mogl cos takiego uchwycić ;)


sobota, 30 października 2004, 00:18
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Bez problemu zrobsiz fotki kropel Minoltą Z1. Także Canonem.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 30 października 2004, 00:35
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
Nie chce doradzać bo każdy lubi co innego ale ja bym zdecydowanie kupił sobie A95.
dobra matryca CCD 1/1.8"
fajny ekranik obracany 1,8"
super zdjęcia nocne (matryca Canona lepiej łapie światło od Minolty Z)
fotki z A80 (poprzednika A95) masz w linku w podpisie.

Pamiętaj, że to jest tylko moje zdanie i każdemu może odpowiadać coś innego.

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


sobota, 30 października 2004, 00:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL