Teraz jest sobota, 21 lipca 2018, 10:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Olympus 5060 zdjęcia nocne i z lampą 
Autor Wiadomość
Post Olympus 5060 zdjęcia nocne i z lampą
Cześć.
Mam pytanie jak Olympus 5060 radzi sobie w dwóch kwestiach:
- zdjęcia nocne
- zdjęcia w pomieszczeniach (nocą, wieczorem) przy słabym oświetleniu.

Chodzi mi głównie o problem z szumami i ustawieniami AF (ostrość) w tych warunkach.

poniedziałek, 6 grudnia 2004, 10:17
jestem początkującym amatorem ale posiadam właśnie tego olka i jestem z niegoo bardzo zadowolony jeśli chodzi o zdięcia nocne to mojm zdanie naprawde dobre ale podstawa w tym wypadku to statyw i manulane ustawienia najlepszy efekt jeśli chodzi o łapanie ostrośći to raczej nie ma problemów chyba że obiekt jest bardzo blisko jest ciemno i mało kontrastowy jest obiekt to możę troszke potrwać łapanie ostrośći ale można użyć wtedy MF który świetnie się spisuje postaram się później dorzucić linka do moj fotek
pozdrawiam

poniedziałek, 6 grudnia 2004, 14:09

Szumy można ograniczyć stosując jak najniższe ISO, lub jeżeli jesteś zmuszony użyć wyższego (200 -400) "odszumić" zdjęcie w jakimś programie.

poniedziałek, 6 grudnia 2004, 14:33
Moim zdaniem Olympusy bardzo dobrze radzą sobie ze zdjęciami nocnymi. Co do lampy, to wydaje mi się, że to standard kompaktów - czyli mniej więcej to samo co w innych dobrych zaawansowanych kompaktach.

poniedziałek, 6 grudnia 2004, 19:18
To bardzo udany aparat. Jeżeli komuś wystarcza zakres ogniskowych - to nie ma się nad czym zastanawiać.

Jego bardzo dobre możliwość - w tym rewelacyjne zdjęcia nocne - potwierdza poniższy test.

http://www.fotopolis.pl/index.php?gora=1&lewa=3&tarch=1&nrarch=1803

poniedziałek, 6 grudnia 2004, 19:33