Teraz jest sobota, 15 grudnia 2018, 04:29




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 -= Karty Memory Stick =- 
Autor Wiadomość

Dołączył: piątek, 18 lutego 2005, 19:43
Posty: 7
Post -= Karty Memory Stick =-
moze mi ktos powiedziec czym to sie rozni ??

mam aparat sony dsc p200 i nie wie mjaka karte kupic...

Memory Stick Pro Hi-Speed 512MB Sony MSX-512N

Obrazek

Memory Stick Pro 512MB Sony MSX-512S

Obrazek[/img]


poniedziałek, 28 lutego 2005, 23:37
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 00:49
Posty: 144
Lokalizacja: łódzkie
Post 
Ta z oznaczeniem High Speed ma szybszy transfer danych, będą Ci się fotki szybciej zapisywały (oczywiście jeżeli szybkość wewnętrzna aparatu na to pozwoli).

_________________
350D/30D


wtorek, 1 marca 2005, 05:31
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 18 lutego 2005, 19:43
Posty: 7
Post 
a jest sens kupowac ta szybsza ?? roznica jest jakies 200zl
i zastanawiam sie czy warto czy o wiele szybciej beda sie zapisywac te zdjecia.........

pomozcie bo jutro musze kupic.... :(


wtorek, 1 marca 2005, 12:23
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Natalia82 napisał(a):
roznica jest jakies 200zl


Nie warto raczej.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


wtorek, 1 marca 2005, 12:43
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 11 lutego 2005, 00:49
Posty: 144
Lokalizacja: łódzkie
Post 
Raczej na pewno nie warto :lol:

_________________
350D/30D


wtorek, 1 marca 2005, 13:19
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 27 lutego 2005, 02:03
Posty: 5
Lokalizacja: ŁódŸ
Post 
Zanim kupisz kartę zorientuj się dobrze w cenach. Nową kartę Memory Stick Hi-Speed 512 MB Sony można kupić za ok 320 zł, biorąc pod uwagę, podaną przez ciebie, różnicę w cenie 200 zł to ta druga powinna kosztować ok 120 zł a to jest jeszcze raczej niemożliwe. Co do różnicy w szybkości i ilości zapłaconych pieniedzy to jestem za wolniejszym transferem gotówki. :lol:


wtorek, 1 marca 2005, 16:03
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 18 lutego 2005, 19:43
Posty: 7
Post 
dziekuje chlopaki :wink:

kupilam ta tansza.

a propo aparatu jezeli by ktos sie pytal to jest genialny, zdjecia rewelacujne, aparat maly poreczny duzy wyswietlaczi wogole

polecam :D szczegolnie w czarnym (bardziej to taki ciemny grafit) kolorze


wtorek, 1 marca 2005, 19:40
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 18 lutego 2005, 19:43
Posty: 7
Post 
Michał P napisał(a):
Zanim kupisz kartę zorientuj się dobrze w cenach. Nową kartę Memory Stick Hi-Speed 512 MB Sony można kupić za ok 320 zł, biorąc pod uwagę, podaną przez ciebie, różnicę w cenie 200 zł to ta druga powinna kosztować ok 120 zł a to jest jeszcze raczej niemożliwe.


Memory Stick Pro 512MB Sony MSX-512S ta koszyuje 320.... ta druga jest drozsza...o 200zl


wtorek, 1 marca 2005, 19:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL