Teraz jest poniedziałek, 19 listopada 2018, 13:48

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Który aparat warto kupić ? 
Autor Wiadomość

Post Który aparat warto kupić ?
Postanowiłam jeszcze przed świętami kupić aparat cyfrowy. Wybór jest ogromny, a ja nie znam się na tych wszystkich cudach ;-) Przeglądałam kilka stron, zrobiłam wstępną selekcję. Przeczytałam wiele pozytywnych słów na temat aparatu :) Fuji FinePix S5000. Jednak to nie aparat dla mnie, chyba nie jestem w stanie wykorzystać go w pełni. Przyjrzałam się modelowi S3000 i S304. Proszę o jakieś praktyczne wskazówki odnośnie tych modeli. Myślałam, że kwota 2000 nie jest zbyt duża na aparat dla takiego amatora, jak ja. Czekam niecierpliwie na odpowiedzi.

wtorek, 2 grudnia 2003, 22:57

Ja osobiscie polecam Olympus C-740 : jest on calkiem kompaktowy, ma fajna opcje auto, robi dobre zdjecia, ma duuuzy optyczny zoom (x10)

... no ale jak napisalas nie chcesz zbyt duzo ustawiac wiec moze jakis nizszy model Ci wystarczy - za nizsza cene.

środa, 3 grudnia 2003, 17:30

Dlaczego akurat Fuji? Nie twierdzę, że to złe aparaty, ale chyba są lepsze. Napisz, czego chcesz od aparatu. Dużego zooma? Ustawień półmanualnych? Czy po prostu dobrych zdjęć bez wielkiej ingerencji z Twojej strony? Odpowiedz na te pytania, a postaramy Ci się pomóc.

czwartek, 4 grudnia 2003, 18:19
Moderator

A może lepiej wybrać coś prostszego a zarazem dobrego jakościowo? Np taka MINOLTA f 200 tu jest w bardzo okazyjnej cenie (model wystawowy) za 1050zł: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18615645 .

Albo np Minota S 414 za 1479 zł : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18215362

Wybór jest ogromny i niekoniecznie trzeba wydawać te 2000 zł.

piątek, 5 grudnia 2003, 16:10
Dziewczyno - wejdź na http://www.swigost.prv.pl, zobacz zdjęcia - jeżeli takie Ci wystarczą to masz problem z głowy :wink:

piątek, 5 grudnia 2003, 16:11

Vandeur tylko reklamuje ciagle aukcje na allegro... Może to jego aukcje.