Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 22:27




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Aarat na wesela i do domu Sony R1 
Autor Wiadomość

Dołączył: wtorek, 24 maja 2005, 20:36
Posty: 161
Lokalizacja: Oklahoma
Post Aarat na wesela i do domu Sony R1
Kto uwaza ze taki aparat bedzie najlepszy na wesela?
Mam kilkunastu znajomych z lustrzankami ale prawie nikt nie ma lepszego obiektywu niz kiepski standard a tu w standardzie jest podobno superszklo i do tego dzialke jasniejsze od sredniej w standardach.
Wydaje mi sie ze sony teraz zamiecie troche na rynku.
A mialem kiedys Sony 717 (teraz Canona 300) i uwazam ze kolorystycznie zdjecia z sony byly duzo lepsze. Nic nie trzebabylo przerabiac - szly na papier prosto z aparatu a WB nigdy nie dotykalem. Canonie juz tak fajnie nie jest. Duzo zdjec z AWB wychodzi niebieskich.
Czekam juz na Nowego Sony i chyba sprzedaje Canona.
Kto uwaza ze zle robie lub dobrze ?
Pozdrawiam]
wojcias


sobota, 24 września 2005, 23:23
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 2 maja 2005, 15:51
Posty: 396
Lokalizacja: Płock
Post 
Już kiedyś pisałem że Kupując lustrzanke trzeba mnieś świadomość że ona ma wymienną optyke i wypadało by kupić do niej przynajmniej 2 szkła. Jakby było wysokiej klasy szkło w kicie to zestaw nie kosztowałby tyle ile kosztuje. W kicie to polecam E-1 i powoli sobie zbierać na zuiko 50-200. Z lustrem nie jest tak pięknie jak się wszystkim wydaje - i jak ktoś robi sobie wyobrażenie że jak kupi lustro to zaraz będzie robił takie foty jak są w gazetach to może się słono zawieść! Ten soniacz R1 to naprawde jak o nim czytam - zapowiada sie maszyna na miare 717 w tamtym okresie. Ten model jak się sprawdzi to może znajdzie klientów właśnie takich co kupują teraz lustrzanki w kicie bez zamiaru dokupowania obiektywów.

_________________
Kliknij i zobacz moje zdjęcia


niedziela, 25 września 2005, 07:47
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 24 maja 2005, 20:36
Posty: 161
Lokalizacja: Oklahoma
Post 
Wywar napisał(a):
Ten model jak się sprawdzi to może znajdzie klientów właśnie takich co kupują teraz lustrzanki w kicie bez zamiaru dokupowania obiektywów.


Polska to nie ameryka. Ludzie zeby kupic lustrzanke zarzynaja sie a potem nie maja juz na obiektywy. Do tego lampa sony jest 2x tansza niz Nikona czy Canona i ma jeszcze mam nadzieje ta sama zalete co w 717 czyli moze pracowac z przedblyskiem i bez przedblysku czyli odpalic moze wszystkie slavy (rowniez te starego typu) ktorych sam na weselu uzywalem mase. No i 10mln pixli. Na takie 10mln w Niokonie trzebabedzie poczekac jeszcze kilka dobrych lat (za ta cene)
Pozdrawiam
wc


niedziela, 25 września 2005, 08:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL