Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 05:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Jaki sprzet kupic ?? 
Autor Wiadomość

Post Jaki sprzet kupic ??
Witam jestem raczej "zielony" w sprawach sprzetu fotograficznego a mam problem. Chce kupic sprzet tzn aparat ewentualnie + dobry obiektyw + jakas lampka, nie liczac statywow i lamp blyskowych. Na sprzet przeznaczyc chce do 5000 zl i nie wiem co wybrac. Z jednej strony polecaja mi canona d 350 albo fuji finepix 9500. Do canona z tego co wiem to nalezy jakis lepszy obiekyw dokupic a nie wiem jak sprawa ma sie z fuji. Jesli macie jakies inne sugestie badz moze inny sprzet wybrac prosilbym o jakies rady. Acha przeznaczenie aparatu to robienie zdjec studyjnych "wesela" itp ewentualnie jakis plenerek. Z gory dzieki za sugestie

wtorek, 18 października 2005, 22:22
Cholera czemu ja tak nie mam? Moze powinienem zrobic sie "zielony" to bede mial 5000PLN do przeznaczenia na sprzet i sobie kupie cos fajnego...
Pecol. Przede wszystkim musisz sie zdecydowac jakiego typu aparat. Podales dwa modele, ktore sa kompletnie rozne. Jeden to lustrzanka drugi - kompakt czyli jak sie uprzesz to obiektyw kupisz ale bedziesz mogl go polozyc na poleczce zeby ladnie wygladal (ewentualnie odwroconego uzywac do zdjec makro :wink: ) Pytanie tylko, czy jestes "zielony" w sprawach sprzetu czy w sprawach fotografowania. Jesli to drugie to lepiej kup sobie dobry kompakt np. S9500 A200, C-7070 lub cos w tym stylu

środa, 19 października 2005, 10:29

Heh dzieki za info. Dokladnie to sprawa wyglada tak: Pojecie o fotografowaniu mam jako takie srednie gorzej ze sprzetem za duzo tego wszystkiego na rynku sie pojawilo. Chcialbym zeby zdjecia byly w miare wysokiej jakosci ale nie chce wydac na sprzet wiecej niz 5000 jak wspomnialem. Myslalem jeszcze rowniez nad zakupem sony cybershot r-1