Teraz jest środa, 21 listopada 2018, 10:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Pentagram Photon 41 zoom3 combo 
Autor Wiadomość
Post Pentagram Photon 41 zoom3 combo
Kupilem wczoraj ten aparacik ... w sumie to w sparawch foto jestem laikiem ... co sadzicie o tym sprzecie ??

czwartek, 25 grudnia 2003, 23:16

Szkoda, że nie napisałeś tego posta przed zakupem. Szczerze i krótko o Pentagramie - to chyba najgorszy wybór za te pieniądze. Dobre parametry i koszmarna "jakość" zdjęć. Miałem coś takiego na testach i zdjęcia miały fioletowe zabarwienie, optyka jest marnej jakości i produkuje mnóstwo zniekształceń, matryca ma dużo mniejszą rozdzielczość, zarówno liniową, jak i barwną niż wskazywałyby na to parametry. Słyszałem również o częstych awariach tego aparatu.

piątek, 26 grudnia 2003, 20:49
Szczeze mowiac to nie mialem za bardzo czasu na myslenia ... :oops:

Ale po kilku dniach uzytkowania jestem zadowolony, zajmuje sie tworzeniem grafiki www, i zdjecia z tego aparatu zadowalaja mnie, co do awaryjnosci to mam nadzieje ze sie mylisz ...

sobota, 27 grudnia 2003, 14:05
Post Pentagram Photon 411
Dzień dobry.
Ja także zastanawiam się na zakupem tegoż aparatu tym bardziej , że aktualna cena to już tylko 1040 zł .
Może ktoś da sygnał na temat wykonywanych zdjęć. Czy rzeczywiście aparat uruchamia się ponad 10 sekund?
bittner@op.pl

poniedziałek, 5 stycznia 2004, 19:40

Za te pieniądze można naprawdę kupić coś lepszego - choćby Minoltę E323 - wprawdzie tylko 3MP, ale jakość zdjęć 100 razy lepsza.

poniedziałek, 5 stycznia 2004, 22:01
Moderator

Czy Pentagram, to rzeczywiście firma, która ma tak duże doświadczenie w fotografii, że się nim interesujecie? Jest wiele innych, lepszych marek, jak i aparatów. Za tę cenę jest już całkiem niezły wybór, który na pewno nie powinien paść na Pentagrama.

poniedziałek, 5 stycznia 2004, 22:06
Napewno nie uruchamia sie 10 sek ... to banialuki ...