Teraz jest piątek, 16 listopada 2018, 18:11




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Awaryjność sprzętu 
Autor Wiadomość
Post Awaryjność sprzętu
Tak sobie czytam posty o masowych awariach sprzętu HP (wiem bo sam miałem :wink: ) i mam prośbę do użytkowników aparatów innych firm.
Napiszcie o awariach w Waszym sprzęcie. Na zasadzie:

FIRMA:
MODEL:
AWARIA:
SPOSÓB ZAŁATWIENIA NAPRAWY:

Mam nadzieję że to pomoże niezdecydowanym w wyborze sprzętu i pokaże ewentualnie właścicielom danego sprzętu na co mają zwracać uwacę.
Z góry dziękuję!

P.S. Prosze nie pisać na zasadzie mam aparat X i nie zepsół sie od 3- ch miesięcy. Chodzi o "ewidencję" awarii.


poniedziałek, 12 stycznia 2004, 14:45
Post 
Mam aparat HP photo smart 318. I mam duzy problem. Mianowicie nie moge robic zdjec gdyz na ekranie wyskakuje error 108, 503, 488 lub 312. Jesli ktos moze mi pomoc i wie jak te errory usunac to prosze o rade.

p.s. nie chce oddawac aparatu do serwisu bo to trwa i trwa a zereszta chyba i tak jest odplatne


niedziela, 25 stycznia 2004, 16:39
Post 
W moim ś.p. Hp735 producent na swojej stronie proponował wyjęcie baterii na conajmniej 24 godziny - podobno czasem pomaga (po tym czasie aparat wykonuje autoamtyczny "reset" i jeżeli nie padło coś poważnego a tylko zawiesiło się oprogramowanie to może pomóc.

A tak na marginesie, to chyba HP przoduje w awaryjności sprzętu... :cry:


poniedziałek, 26 stycznia 2004, 11:29

Dołączył: czwartek, 29 stycznia 2004, 13:30
Posty: 1
Lokalizacja: Słupsk
Post 
Witam serdecznie wszytskich forumowiczów po raz pierwszy:)

Zainteresowałem się tym wątkiem, ponieważ sam miałem spore problemy z cyfrówką.

Aparat jest marki Premier, typ to DC2302 (2.1Mpix., 3Zoom. c, 2zoom opt.). Od momentu zakupu (tj. lipiec 2003) były problemy z lampa błyskową, to znaczy w 90% przypadku nie działała (na wymuszonym błysku i na żadnym innym), gdzieś tak od października zaczęły sie problemy z włącznikiem (już wcześniej chodził opornie, a teraz musiałem aparat włączać jakimś delikatnym narzędziem np. nozyczkami czy pensetą, jesli miałem ją przy sobie, ponieważ niezbyt mądrze rozwiązano włącznik aparatu który jest na zasadzie przesuwanego "prztyczka") . aparatu nie mogłem oddać z różnym względów do serwisu i zrobiłem to dopiero w grudniu.
Nieczekałem nawet dwóch tygodni, kiedy aparat wymieniono mi na nowy. I w noym wszystko jakby działa inaczej , tj. zoom optyczny i obiektów wysuwa się szybciej , zdjęcia wychodzą ostrzejsze itd. Znaczy to, że aparat był walnięty już w chwili zakupu. Na szczęście dystrybutor, firma Benefit z gliwic spisała się jak najlepiej i jestem zadowolony z nowego aparatu.
Pozdrawiam :roll:


czwartek, 29 stycznia 2004, 13:40
Zobacz profil
Post 
Mam nadzieję że wymieniono Ci sprzet na nowy a nie jak HP na sprzet z odzysku.
Wtedy taka wiadomość może tylko cieszyć!
Każdy aparat ma prawo nawalic, pod warunkiem że nie są to masowe "pady" jak w przypadku HP.
A sposób załatwienia reklamacji dobrze świadczy o firmie, zaś "lepsza praca" to może być efekt nowszego softu, lub po prostu ten egzemplarz jest wolny od wad. :wink:


piątek, 30 stycznia 2004, 16:37
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 24 stycznia 2004, 21:59
Posty: 220
Post 
Cudowny aparat praktica dc21

-najpierw przestala dzialac lampa blyskowa (ale byly wakacje itp wiec go nie oddalem do naprawy)
-pozniej zaczely zacinac sie przyciski
-pozniej wogole przestal dzialac;)

Wtedy odeslalem go do naprawy... sprzedajacy odwizol go do niemiec do naprawy (zakup przez allegro)

Za okolo miesiac dostalem nowy (prawie nowy?) aparat, ktory byl sprawny ale niestety robil tak samo tragiczne zdjecia jak ten wczesniej... ;)

aparacik sprzedalem, duzo na nim nie stracilem (chyba tylko tyle, ze sie zajawilem na robienie zdjec;)


niedziela, 1 lutego 2004, 00:03
Zobacz profil
Post hp320
tez mam problem moj aparat hp 320 psuje karty SD128MB,juz wymienilem dwie ,po kilku zdjeciach nastepne fotki sa zamazane,na podgladzie ich nie widac jak przegladam na kompie jest ok. podobno trzeba nowe oprogramowanie. czy mial ktos podony problem?


niedziela, 1 lutego 2004, 12:55
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 28 lipca 2003, 19:56
Posty: 348
Lokalizacja: ŁódŸ
Post Mam problem z aparatem !! Nie techniczny !!
Mam problem ponieważ mam Canona A 70 i pod szybkę nie pod wyświetlaczem wpadł mi kurz tnz. 4 pyłki kawałeczki czy wiecie jak to usunąć??Aha pod tą szybką nad wyświetlaczem są te kawałki kurzu ?!!
Jak je usunąć pomóżcie ale tak usunąć żeby nie posuć aparatu!! Czy komuś z was też sie tak zdarzyło ??!! Aparat od chwili kupna kiedy był nieużywany leżał w pokrowcu !!


czwartek, 12 lutego 2004, 11:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 6 lutego 2004, 12:20
Posty: 114
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
Witam

FIRMA: Sony
MODEL: P-92
AWARIA: W pomieszczeniach zamkniętych (lub wieczorem w mieszkaniu) przy sztucznym dobrym oświetleniu (lampki, żerandole itp.) aparacik robi brzydko zdjęcia. Objaw - rozmyte postacie na zdjęciu (zawsze i bardzo), podczas nienaruszonego tła. Moje przypuszczenie - zły pomiar światła, a co za tym idzie zły dobór czasu otwarcia migawki (zadługi, 1/8sek, f2.8 ). Temat lepiej opisany tutaj http://forum.swiatobrazu.pl/foto/viewtopic.php?t=1108

SPOSÓB ZAŁATWIENIA NAPRAWY: Aparacik kupiony w Media Markt ("powinni tego zabronić"), więc tam po konsultacji, z odziwo kompetentnym i miłym sprzedawcą, aparacik pojechał do Warszawy do Sony. Było to 16.02.2004. Czekam teraz na odpowiedź. Jak ją uzyskam to podzielę się nią z Wami.

Pozdrawiam

PS. W punkcie reklamacji w MM powiedzieli,że i tak go wyślą pierw do przedstawiciela Sony na Trójmiasto, a stamtąd pojedzie do W-wy, więc kozystając z bliskości serwisu Sony od MM, sam sie tam pofatygowałem z pominieciem MM.

EDIT
Mam te zdjęcia, więc można je teraz obejrzeć na stronce http://www.-.prv.pl w kategorii "Testy i słabe punkt" - gadula007 (temat : wada, czy taki urok aparaty Sony p-92)
lub bezpośrednio
http://82.160.2.252/foto/duze/SONYP-92-1.jpg
http://82.160.2.252/foto/duze/SONYP-92-2.jpg

EDIT 15.05.2004
No i moi mili Państwo po 3 krotnym odsyłaniu aparatu do SONY (musiałem dołączyć zdjęcia) nastąpiła wygrana. Za dwoma pierwszymi razami usłyszałem, że jest OK. Zeźliło mnie to jak pierun (no bo przeca nie było OK), więc przesłałem te zdjecia do których są powyżej linki i kilka innych i znowu usłyszałem, że jest OK. Jednak tym razem długo se pogadałem z Panem z SONY. Aparat wrócił jakoby nienaprawian, a czasy z lampą zaczęły nie przekraczać 1/40sek. Poprzednio osiągałem nawet 1sek (z lampą). Nawet na dworzu teraz otrzymuję 1/2500, gdzie wcześniej na śniegu była tylko mizerna 1/125.
Niech im będzie, że nic nie naprawiali, ale w końcu jest OK. Może chcieli zachować dobry wizerunek i wcisnąć kita, żę SONY sie nie psuje. A pal ich licho. Ważne, że jest moja wygrana.


Ostatnio edytowano sobota, 15 maja 2004, 15:46 przez gadula007, łącznie edytowano 5 razy

wtorek, 17 lutego 2004, 17:10
Zobacz profil
Post 
Dziękuję za wzorcowy wręcz wpis do tego postu. Właśnie po to powstał ten temat! :wink:
P.S. Mam nadzieje że będziesz tak zadowolony z załatwieb\nia reklamacji w MM jak ja.
Padł mi HP735 z podbitą już gwarancją i mimo wszystko udało mi się wymienić sprzęt na Olympusa C-350.


wtorek, 17 lutego 2004, 20:26
Post 
Firma: HP
Model: 735
Awaria: E106 (jakas mechaniczna awaria zoomu)
Naprawa: wymiana na nowy (nie z odzysku :D )

Aparat kupilem w "fantastycznej" sieci FOTOJOKER.Padl po 4 dniach.Odnioslem go do sklepu,gdzie "milutka" pani dala mi do zrozumienia,ze klientow to oni maja gleboko w d*** i nic ich nie obchodzi,ze mamy prawo skorzystac z rekojmi jezeli chcemy.Nawet telefon do centrali nic nie pomogl!!!Postanowilem pobawic sie z serwisem HP.I tu niespodzianka - aparat zabral ode mnie kurier i po 6 dniach przywiozl mi nowiutki :D Moze mialem szczescie,bo po komentarzach nie spodziewalem sie tego po HP.Jezeli chodzi o FOTOJOKERa to NIE KUPUJCIE TAM NIC!!!Naprawde maja cie gdzies i nawet nie potrafia zrobic odbitek,ktore w promocji dostales za free (konkretnie zamiast do wroclawia wyslali je do warszawy i 2 tygodnie czekalem na 10 odbitek) a ich jakosc jest tragiczna, w zwyklym osiedlowym mnilabie wyszly 100 razy lepsze!


czwartek, 18 marca 2004, 23:17
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 6 maja 2004, 13:31
Posty: 226
Post 
Już dziś to gdzies pisalem ale napisze jeszcze raz: miałem przez rok HP 620, kumpela ma HP 850 od roku i ani jednej awarii. Co do tego myku w HP 320 co pisze timek to nie awaria, tylko rozbieznosci w budowie kart SD. Po prostu aparat nie kuma nowego typu kart. Trzeba wgrac nowy firmware ze strony HP i po krzyku :D

_________________
h t t p : / / s w i a t f o t o . c h o d z i . c o m


piątek, 14 maja 2004, 14:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 8 kwietnia 2004, 20:45
Posty: 68
Lokalizacja: LINDEN N.J. USA
Post Re: Awaryjność sprzętu
And napisał(a):
Napiszcie o awariach w Waszym sprzęcie. Na zasadzie:

1. FIRMA:
2. MODEL:
3. AWARIA:
4. SPOSÓB ZAŁATWIENIA NAPRAWY:



WITAM.

Bez nadmiernego rozpisywania się:

Ad.1 KONICA MINOLTA

Ad.2 DIMAGE Z 1

Ad.3 Dysfunkcja przełącznika między wizjerem a monitorem LCD

Ad.4 Bez najmniejszych problemów przyjęty przez sprzedawcę do
naprawy gwarancyjnej z zapewnieniem, że nie będzie dłużej
jak tydzień. I faktycznie wrócił do mnie po pięciu (5) dniach.
W pełni sprawny i bez śladów naprawiania pomimo wnikliwego
oglądania. Na razie działa bez zarzutu.

POZDRAWIAM

_________________
miechurzanka

...co masz zrobić dziœs
zrób pojutrze, a będziesz miał dwa dni wolne...


piątek, 14 maja 2004, 21:11
Zobacz profil

Dołączył: środa, 24 marca 2004, 01:04
Posty: 33
Lokalizacja: Płock
Post Nikkon Coolpix 2000
Nikkon
Coolpix 2000
Nie można uruchomić - totalny pad
Sprzedawca Fotojoker
Przyjęcie sprzętu bez kłopotów, czas realizacji (obietnica) 14 dni roboczych... no i zaczęły się schody. Dostałem 2 grzeczne pisma do domu, że nie mają części, statak płynie gdzieś od japońców itp. Zbliżał się wyjazd na wakacje, a ja coraz bardziej zły. Gdy zostało mi tydzień, wściekłem się i po totalnej awanturze z ichnim manago dostałem... nowy aparat.


środa, 26 maja 2004, 18:36
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 27 lipca 2004, 20:20
Posty: 3
Post Awaryjność sprzętu
Witam po raz pierwszy.
Tyle słychać niepochlebnych opini o Hp, że postanowiłem się zarejestrować, by dodać trzy grosze od siebie.
Mam Hp720 od 1,5 roku. Napstrykałem koło 15 000 zdjęć
( chyba nieźle co ;-)
i... RZADNEJ AWARII !!!
Dżiiiizus, czy ja mam aż takie szczęście ?? Teraz to zaczynam się dopiero bać, hi hi ...
O jakości to może na innym topicu...


wtorek, 27 lipca 2004, 20:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL