Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 07:20

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Wybór aparatu, pomocy! 
Autor Wiadomość

Post Wybór aparatu, pomocy!
Witam
Od jakiegoś czasu chce kupić aparat cyfrowy. Na początku chciałem wydać max 800 zł ale teraz jestem w stanie wydac od 1000 do 1500 zł.

Jestem amatorem, nie znam sie dobrze na fotografii cyfrowej ale potrzebuje aparatu co namniej 3MP, który będzie robił dobre zdjęcia również w nocy (nie wiem na jakie parametry patrzeć zeby taki był).
Poza tym mój bracik który może też sie dołoży chce robić zdjęcia różnych krajobrazów, przyrody itp.
No i potrzebny mi jest też dobry zoom optyczny (3x) np. do robienia zdjęć na meczach piłkarskich (z trybun).

Tyle jest tych aparatów ze nie wiem który wybrać, interesuje sie tymi :

1) Canon A60
2) Canon A70
3) Olympus C-350 Z
4) Olympus C-450 Z
5) HP PHOTOSMART 433 (435?)
6) HP PHOTOSMART 635
7) HP PHOTOSMART 735
8) PENTAGRAM Photon 41 zoom-3 Combo
9) PENTAGRAM Photon 434
10) PENTAGRAM Photon 434 Combo
11) Kodak DX 4330
12) FujiFilm Finepix S3000

Wiem że jestem totalnym amatorem ale błagam, pomóżcie mi wybrać tak żebym potem nie żałował kupna.

Pozdrawiam

niedziela, 18 stycznia 2004, 17:01

Z tych, które wymieniłeś z założenia odrzuciłbym Pentagramy i - z uwagi na awaryjność - HP. Myślę, że najlepszym wyborem będzie Canon A70 - udany i sprawdzony aparat, ma sporo nastawień manualnych i długi czas otwarcia migawki, co przyda Ci się podczas zdjęć nocnych. Myślę, że się na nim nie zawiedziesz.

Poza tym dobrym aparatem, ale już w zupełnie innym typie - bo to pełna automatyka - jest Olympus C-350.

niedziela, 18 stycznia 2004, 17:45