Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 22:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Lustrzanka 2000-3000, stały temat zapewne :) 
Autor Wiadomość
Post Lustrzanka 2000-3000, stały temat zapewne :)
Witam. Pewnie to stały temat - prośba o pomoc w wyborze aparatu. Poczytałem forum, jestem mądrzejszy i zapytuję bezpośrednio czy moje potencjalne wybory są słuszne wobec zadań jakie stawiać będę przed nowym aparatem.
Jestem grafikiem, aparat ma mi służyć głównie do sesji niskobudżetowych - dajmy na to 300 zdjęć produktów do katalogu lub też zdjęcia motorów, rowerów, skuterów w celu publikacji i dalszego wykorzystania. Do tej pory korzystałem głównie z usług fotografów, teraz sam chciałbym się tym zająć. Na sprzęt mam sumę w granicach 2500zł najlepiej. Oczywiście aparat służyłby mi także to strzelania fotek na wakacjach - w plenerze, ale rzadziej, głównie "studyjna" praca.

Moje typy to:
Olimpus E-410 lub E-400 z dual kitem za około 2100zł (nowy zestaw)
Olimpus E-500 z dual kitem, używany za około 2000zł
Wcześniej myślałem o Eosie 400D, ale z lektury for wnioskuję że nie jest to polecany zakup. Chyba że ktoś ma lepsze propozycje? Będę potrzebował jeszcze środków na jakiś podstawowy osprzęt jak proste lampy, parasolki i namiot bezcieniowy, więc wolałbym aby body i dwa obiektywy dające możliwości zamknęły się w sumie bliżej 2000 a nie 3000 :)

Mam też pytanie o dodatkowe wyposażenie. Będę potrzebował także namiotu bezcieniowego i lamp a także sporego tła foto. Czym powinienem się kierować przy kupnie tych rzeczy?

Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc.

sobota, 8 grudnia 2007, 03:26

Polecam E-400 bo najtańszy - w dual kicie poniżej 2000zł,
do zdięć produktów koniecznie kup obiektyw macro Zuiko 35mmf3.5 (około 700zł)

Do fotografi produktów koniecznie musisz kupić dodatkowe wyposażenie typu:
oświetlenie studyjne, tła, namiot/stół bezcieniowy, statyw itp...