Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 02:23

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Dobór aparatu dla początkuącego 
Autor Wiadomość

Post Dobór aparatu dla początkuącego
Witam wszystkich chciałbym kupić lustrzankę Sony, początkowo rozglądam się za odpowiednim sprzęcikiem lecz nie wiem w jakim kierunku miałbym kierować swoją uwagę. Zdjęcia jakimi chciałbym się zająć to jazda rowerowa DH w lesie, oraz tego typu zawody, więc wiem, że do tego typu zdjęć potrzebny jest odpowiedni aparat. Kwota , którą dysponuje to 3500 zł. Liczne na waszą pomoc :D :) !

czwartek, 17 grudnia 2009, 20:44

Post Re: Dobór aparatu dla początkuącego
Za kwotę jaka dysponujesz chyba najlepszym wyborem byłby zakup puszki SONY A550 - atrakcyjny tryb zdjeć seryjnych (do 7 kl/s) i HDR oraz przyjazne amatorowi menu oraz atrakcyjna cena. Co do obiektywu moge poprzeć się jedynie literaturą fachową (sam jestem amatorem i nie miałem jeszcze okazji fotografować tematyki sportowej - i tez na to się nie nastawialem), a więc cytując za "Szkołą fotografowania" Roberta Caputo i Petera Buriana polecane obiektywy do: sport lub wyscigi z duzej odległosci - obiektyw wąskokątny co najmniej 400mm; tematy sportowe z róznej odległości - 100 do 300 mm.

Poszukaj na ceneo najlepszej oferty obiektywu:
z sonego masz do dyspozycji SAL-75300 (w cenie od 893zł do 1200 zł)
z sigmy 70-300mm f/4-5.6 DG Macro Sony/Minolta (za ok 999 zł)
z Tamrona AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD Makro (od ok. 630 zł do 900 zł)
sama puszka to koszt ok. 2765 zł do 4500 zł.

Pozdrawiam

piątek, 18 grudnia 2009, 19:53

Do zdięć w lesie teleobiektyw? Czy Ty masz odrobinę wyobraźni?

Poza tym do sportu potrzeba aparatu z sprawnym AF, a takowego to nie ma żadna puszka Sony.

piątek, 18 grudnia 2009, 22:31