Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 15:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 zakup aparatu 
Autor Wiadomość

Post zakup aparatu
Witam wszystkich jestem amatorem, ale to moja wielka pasja i dlatego chciałbym kupić no ale nie wiem co????????
Oglądałem gdzieś w sklepie i bardzo polecali mi sony dslr-a 450l no ale szukałem w necie opini i nic nie znalazłem moge liczyc na waszą pomoc??
A może całkiem cos innego polecicie czekam z niecierpliwościa
pozdrawiam

piątek, 2 lipca 2010, 20:21

Post Re: zakup aparatu
Obojętnie co kupisz będzie dobre lub niedobre, wszystko bowiem zależy od Twoich umiejętności.

niedziela, 4 lipca 2010, 22:52

ja mam sony a 380 , polecam go - ponieważ jest prosty w obsudze

poniedziałek, 17 stycznia 2011, 14:16

baornottobe89 napisał(a):
ja mam sony a 380 , polecam go - ponieważ jest prosty w obsudze
A napisz proszę w czym jest bardzie skomplikowana obsługa np. Nikona D3000 czy D9 lub Canona 550D lub Olympusa czy Pentaxa od tego Sony?

wtorek, 18 stycznia 2011, 14:22

Po pierwsze ważne jest czy miałeś już wcześniej do czynienia z lustrzankami, a także na jakim poziomie zaawansowania jesteś w fotografowaniu i najważniejsze jak dużo chcesz wydać.
Najlepiej jak wybierzesz się w miejsce gdzie będziesz mógł wziąść do ręki kilka modeli korpusów i najlepiej różnych producentów. Zobaczysz jak trzymają się w ręce, koszysta z wizjera oraz jaki jest dostęp do ustawień ważnych parametrów.
Jeśli chodzi o a450 to musisz określić np. czy będziesz chciał kręcić filmy, bo ten model nie ma tej funkcji oraz czy interesuje cię uchylny wyświetlacz z liveview (ten model udostępnia ostrzenie manualne w trybie podglądu na żywo).

środa, 19 stycznia 2011, 21:40