Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 22:31

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Nowy user z v1 
Autor Wiadomość
Post Nowy user z v1
Witam wszystkich forumowiczow... dzisiaj do was dolaczylem. Pare dni temu kupilem V1 i jak narazie jestem zadowolony, foty żyleta :) duzo lepsze od mojego starego Finepixa. Mam nadzieje, ze dowiem sie z waszego forum jakis ciekawych rzeczy na temat fotografii, bo jestem amatorem, ale mam ambicje :) juz nawet zamowilem statyw na allegro :D

piątek, 28 maja 2004, 21:52

Witam serdecznie i gratuluję zakupu. Może rozpoczniesz nową erę działu Sony na naszym forum, bo nie jest (póki co) zbyt licznie reprezentowany? W każdym razie dobrze będzie się dowiedzieć czegoś na temat V1 (który ostatnio robi całkiem sporą karierę) z pierwszej ręki.

Prośba: czy mógłbyś wrzucić trochę przekrojowych fotek (dzienne z zoomem i bez, makro, nocne z lampą i bez z różnymi nastawami czułości, itp.) do naszego albumu (http://www.fotografowanie.tk)? Nie muszą być to dzieła sztuki, chodzi o orientacyjne fotki. Ale póki co rzecz, która mnie szalenie interesuje - rzeczywiście zdjęcia z podbitą czułością są tak dobre, jak ludzie powiadają?

No to udanych fot życzę!

Pozdrawiam.

sobota, 29 maja 2004, 00:48
Jak juz mowilem jestem dopiero amatorem i aparat mam dopiero od 2 dni, wiec narazie jeszcze nie opracowalem tego apraciku (narazie tylko tryb auto) ale zdjecia w dobrym oswietleniu sa rzeczywiscie rewelacyjne, troche gorzej jest o zmierzchu, albo jak jest taka pochmurna deszczowa pogoda (troche szumi) postaram sie przez weekend zrobic troche ciekawych fotosow i wrzucic na forum. Ale jak narazie to moge z czystym sumieniem polecic zakup. Z karta MS PRO 256 wyniosl mnie 2500 wiec cena bardzo dobra. Ale kupilem w sklepie internetowym cyfrowe.pl, tam jest dosc tanio, w Media Markcie sam aparat 2699 + jeszcze za karte krzyczą prawie 600 !!

sobota, 29 maja 2004, 09:47