Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 08:01

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 dsc-f717 pytania 
Autor Wiadomość
Post dsc-f717 pytania
Witam, od 3 dni jestem szczęśliwym (jak narazie) posiadaczem SONY DSC F717, Dałem za niego 2949 zł w internetowym sklepie cyfrowe.pl i dostałem jescze karte 256 mb . Zrobiłem już mase dobych fotek, ale nasuwa mi się kilka pytań ( być może dlatego że jestem amatorem przez duże A , i jeszcze niezbyt liznąłem tematyki fotografii cyfrowej). Aparat bardzo dobrze wykonany, ekran LCD osłoniety plastikiem (bardzo dobre rozwiązanie), bardzo dobrze trzyma się ręki... Mam kilka pytań do osób posiadających ten produkt:
- gdy nastawiam funkcję oglądania zdjęć musi minąć ułamek sekundy (około) żeby zdjęcie ładnie wyglądało (czy to normalne) ?
- w ciemnych mkiejscach wysyła wiązki laserów na płaszczyznę którą fotografujemy (w instrukcji wspominają o tym)..
-czy ktoś korzystał z funkcji robienia zdjęć portretowych (jak nastawie na tą funkcję to tło za osobą którą fotografuję nie robi się białe)
OKI TO BY BYŁO NA TYLE .. PROSZĘ O ODPOWIEDŻ OSOBY POSIADAJĄCE TEN MODEL APARATU ... :lol:

wtorek, 5 października 2004, 13:50

Nie mam tego aparatu ale zastanawialem sie nad kupnem tego modelu. Doszedlem do wniosku ze lepsze sa Canony a za ta Cene mialbys spokojnie Canona G6 (7Mpx) z karta 512 MB. Co do fotek nocnych to faktycznie mozna nawet na dpreview zobaczyc ze istnieje taka funcja robienia nocnych zdjec przy pomocy metody o ktorej napisane jest w instrukcji. Co do reszty pytan to nie mam pojecia :D

wtorek, 5 października 2004, 14:11

Post Re: dsc-f717 pytania
Bartek21 napisał(a):
-czy ktoś korzystał z funkcji robienia zdjęć portretowych (jak nastawie na tą funkcję to tło za osobą którą fotografuję nie robi się białe)
OKI TO BY BYŁO NA TYLE .. PROSZĘ O ODPOWIEDŻ OSOBY POSIADAJĄCE TEN MODEL APARATU ... :lol: