Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 23:13

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 czy dopłacić do p72 ? 
Autor Wiadomość
Post czy dopłacić do p72 ?
Prosze o rade, czy opłaca się dopłacic do aparatu sont p72, czy może lepiej kupiś p52. Zaznaczam, że nie zależy mi na większym zoom-ie.

niedziela, 16 listopada 2003, 01:06

Mam pytanie OT: czy koniecznie MUSI to być Sony? Myślę, że są aparaty bardziej warte takich pieniędzy, może więc lepiej wybrać coś innego? Oczywiście wybór należy do Ciebie, ale warto się zastanowić.

niedziela, 16 listopada 2003, 15:18

niedziela, 16 listopada 2003, 16:03

To bardzo dobrze :) Napisz ile chcesz przeznaczyć na komplet - aparat + pamięć + zasilanie, co chcesz fotografować, jakie są Twoje w tej dziedzinie umiejętności i jakie specjalne potrzeby (np. czerwona obudowa :). Wtedy najłatwiej będzie Ci pomóc.

niedziela, 16 listopada 2003, 22:20
OKI, no więc sprawa wygląda tak. Jestem kompletnym amatorem, będzie to mój pierwszy cyfrak (a analogowy, który miałem był 100% automatem). Chciałbym kupić aparat nie skomplikowany w obsłudze, ale robiący dobrej (jak na tę klasę cenową ;) ) jakości zdjęcia. Tak więc wszelkie tryby manualne są mi zbędne (a nawet lepiej żeby nie było ,takich czarów jak preselekcja przesłony itp. bo i tak nie będe umiał tego wykorzystać), oprócz automatu przyda się minimum podstawowych ustawień, jak np. czułość, ekspozycja, balans bieli, czy programy tematyczne. Dobrze by było żeby aparat mógł nagrywać filmiki, najlepiej z dżwiękiem. Mam w kieszeni 1300 zł i na początek chciałbym zamknąć się w tej kwocie. Zastanawiałem si nad Sonym , bo chyba spełnia te warunki i znalazłem w internecie, kilka dobrych opini na jego temat , poza tym ma ładowarkę i komplet dobrych (2100) akumulatorków w zestawie, a jak wiadomo akumulatory trzeba mieć od razu. Bez karty pamięci jakiś czas się obejdę, poza tym jej cena nie gra tak wielkiej roli, ponieważ mam możliwość kupna jej taniej od zn