Teraz jest wtorek, 16 października 2018, 23:52

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 pomozcie w wyborz - prosze 
Autor Wiadomość
Post pomozcie w wyborz - prosze
Witam wszystkich

A wiec mam pewiem problem co do wyboru aparaciuku, niestety mam ograniczenie finansowe do 600zł :( a potrzeba mi bardzo dobrego aparatu (oczywscie najlepszego za ta cene) - mi osobiscie sie podoba HP 635 (aktualna jego cena to 399zł) z tym ze przeczytalem kilka komentarzy tu na forum i widze ze duzo ludzi ma z nim problemy i niby za ta kase sa aparaty ktore robia lesze zdjecia...

Ja jestem kompletnym noobem (amatorem) w zakresie aparatow cyfrowych oraz robienia zdjec, aparat jest mi potrzebny do robienia zdjec w domowym zaciszu (jakies tam iprezki, wyjazdykolo domciu itp.) i chcem aparat ktory bedzie ładny, dobry, robil bardzo ladne zdjecia w pomieszczeniu oraz w nocy (oczywscie na jakies tam odpowiedniej odlaglosci)....

mam drukarke HP 5550 - i moze zdazyc sie ze od czasu do czasu bede chcial wydrukowac jakies zdjecie (wiec aparat nie musi byc jakis nie wiadomo jaki aby zdjecia wychodzili super na papierze), chcem aparat ktory bedzie robil bardzo dokladne zdjecia za dnia jak i w nocy (czy na dworze czy pomieszczeniu....

PRZEDE WSZYSTKIM ZALERZY MI NA APARACIE KTORY BEDZIE DO 550ZŁ KOSZTOWAL ORAZ TAKI Z KTORYM NIE BEDE MIAL RPOBLEMOW ZE COS SIE ZEPSUJE CZY W OGOLE BEDA Z NI9M JAKIES PROBLEMY...

Bardzo prosze o odpowiedz i podajcie mi jaki najlepiej kupic aparat oraz dlaczego... :)

niedziela, 7 listopada 2004, 13:11
Przepraszam ale pomylilem sie i napisalem nie w tym dziale co trzeba. bardzo przepraszam i czy moge prosic o przeniesienie.

niedziela, 7 listopada 2004, 13:12
poszukaj na allegro canona a60, za te pieniadze nie ma nic lepszego

niedziela, 7 listopada 2004, 13:29
zastanawiam sie jeszcsze nad HP735 za 599zł...