Teraz jest piątek, 25 maja 2018, 06:59




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 fuji e900 nowość 
Autor Wiadomość

Dołączył: piątek, 4 sierpnia 2006, 20:50
Posty: 3
Post fuji e900 nowość
czekam na opinie doswiadczonych uzytkowników


poniedziałek, 13 lutego 2006, 22:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 marca 2005, 11:34
Posty: 275
Post 
jak to nowosc to raczej nei znajdziez doswiadczonych uzytkownikow tego aparatu ;) Poza tym szczerze mowiac mysle ze w tej cenie ok 1500zl mozesz kupic aparat o mniejszej rozdzielczosci ale lepszym obiektywie. Nie oszukujmy sie ze placisz tu glownie za 9mpx matryce, a watpie zeby byla Ci taka potrzebna. Wiaze sie z tym i zakup wiekszej karty bo pliki beda duze a i tak pewnie nie bedziesz focil na 9mpx bo i po co? W tej cenie mozesz miec Aparat cyfrowy Sony DSC-H1, Kodak EasyShare P850,
Olympus SP-500 UltraZoom , taniej kupisz FujiFilm FinePix S5600 i Panasonic DMC-FZ5 ewentualnie mozesz doplacic ze dwie stowki do Canon PowerShot S2 IS. Jeden z tych aparatow na pewno bedzie lepszym wyborem.

_________________
Moja skromna galeria: http://onephoto.pl/portfolio.php3?id_autora=27518


poniedziałek, 13 lutego 2006, 23:11
Zobacz profil

Dołączył: środa, 6 października 2004, 21:27
Posty: 2758
Post 
Frog napisał(a):
jak to nowosc to raczej nei znajdziez doswiadczonych uzytkownikow tego aparatu .............. Jeden z tych aparatow na pewno bedzie lepszym wyborem.
Jeśli nic nie wiesz o tym nowym fuji, to skąd wiesz że inne są lepsze. Coś szwankuje z logiką :wink:

_________________
Olympusy E systemu
Moje fotki


wtorek, 14 lutego 2006, 12:05
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 4 sierpnia 2006, 20:50
Posty: 3
Post 
Myśle że wykorzystam tą matryce, zajmuje sie poligrafią
a tak nawiasem mówiąc ja już go kupiłem za 1468 + 512 mb za 200 pln

W sprawach fotografi jestem słaby - jeszcze ;)

pozdrawiam
Jarek


wtorek, 14 lutego 2006, 17:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 20 października 2005, 14:33
Posty: 587
Post 
Cytuj:
W sprawach fotografi jestem słaby - jeszcze Wink


To tak jak każdy na początku :P ...
...a co do tego fuji to faktycznie ma dużą matryce(chociaż fizycznie jest mała tylko 1/1.6'')


Pozdro :wink:

_________________
Sony DSC-H1+MS PRO 256MB+Torba+Statyw :wink:


wtorek, 14 lutego 2006, 17:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 marca 2005, 11:34
Posty: 275
Post 
jacek2004 napisał(a):
Frog napisał(a):
jak to nowosc to raczej nei znajdziez doswiadczonych uzytkownikow tego aparatu .............. Jeden z tych aparatow na pewno bedzie lepszym wyborem.
Jeśli nic nie wiesz o tym nowym fuji, to skąd wiesz że inne są lepsze. Coś szwankuje z logiką :wink:

zdalem logike juz dwa razy w zyciu i a ty sadzac z twoich wypowiedzi nigdy. Wiec masz niewielkie kompetencje zeby mnie pouczac. Nie wyrywaj zdan z kontekstu bo to podstawowy blad logiczny dla twojej wiadomosci...

_________________
Moja skromna galeria: http://onephoto.pl/portfolio.php3?id_autora=27518


wtorek, 14 lutego 2006, 21:06
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 4 sierpnia 2006, 20:50
Posty: 3
Post super makro
Mam aparat fuji e900, chce wykonać zdjęcia w super makro.

Panowie jak macie wiedze na temat aparatów to prosze o odpowiedź w temacie fotografii makro. a raczej super makro. ale w e900 nie ma takiej funkcji, tzn. mozna robić fotki makro z 7,5 cm. czy po zastosowaniu pierscienia adaptera AR-fxe02 i zastosowania soczewki "close up" np. +4 uzyskam efekty jak na załaczonym linku??

http://cyberfoto.pl/viewtopic.php?t=5844


pozdrawiam licze na wasza fachowość :))

Jarek


wtorek, 14 lutego 2006, 21:34
Zobacz profil

Dołączył: środa, 6 października 2004, 21:27
Posty: 2758
Post 
chabros, wbrew pozorom wszelkie super macra z ostrzeniem od 1cm są bardzo nieużyteczne ze względu na trudności w oświetleniu obiektu. Zbyt blisko przysunięty do obiektu obiektyw będzie zasłaniał światło i nawet specjalne lampy nie pomogą. Dokręcenie soczewki macro spowoduje że odległość 7.5cm się skróci. Masz matrycę 9 mega, więc jeśli nawet obiekt nie wypełni ci pełnego kadru, to będziesz mógł wykadrować na PC.

_________________
Olympusy E systemu
Moje fotki


środa, 15 lutego 2006, 11:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL