Teraz jest sobota, 22 września 2018, 18:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Fuji S9600 poradzić czy dam rade 
Autor Wiadomość

Post Fuji S9600 poradzić czy dam rade
Witam wszystkich forumowiczów.
Zaczne od tego że jestem totalnym laikiem, nawet nie amatorem fotografi, ale chciałbym robić dobre, ładne zdjęcia rodzinne plenerowe i domowe. Czytam od odtatniego czasu wiele informacji na temat aparatów. Powiem krótko czym się sugerowałem. Przedewszystkim musiał mieć ręczne, manualne nastawianie zoomu (chcę sobie sam ustawiać odległość ręcznie pokręcając obiektywem) i to było główne kryterium. Potem oczywiście zoom, i nie będe ściemniał o reszcie nie miałem pojęcia, Fuji S9600 poprostu mi się spodobał wizualnie. Poczytałem i to dużo na jego temat i wiem że jest to super aparat fotograficzny, nawet osoby zajmujace sie fotografowaniem poważnie są z niego zadowoleni. Same plusy a przynajmniej zdecydowana większość. Więc wiem że jest on super pod każdym wzgledem dla takiego kogoś jak ja też. Lecz mam pewne obawy czy dam rade go obsługiwać, zoom, jakis dodatkowy pierścień chyba czułość, i inne ustawienia. Chce się trochę nim pobawić bo fotografia zaczyna mnie interesować , a raczej nazwałbym to lubieniem robienia zdjęc. Problem moge mieć z meni, jest po angielsku, a u mnie troche krucho z tym językiem, jak chdziłem do szkoły to rosyjskiego się uczyłem, wolałbym meni w języku rosyjskim hahahah. I mam problem czy dam sobie rade, robić szybko ładne zdjęcia oczywiście używając ręcznego ustawienia, wiem że posiada też automatyczne ustawienia, ale chce zrobić kroczek dalej i dlatego wybrałem taki aparat. Wcześniej byłem posiadaczem apartu HP 945 służył mi kilka lat, aż się wysłużył (aparat małpka więc dałem rade). Wiem że wielu mnie skrytykuje i powie czega ja tu szukam wśród profesjonalistów, ale kto pyta ten nie bładzi prosiłbym poprostu o opinie czy "prości" ludzie jak ja dadzą sobie z nim rade.

poniedziałek, 14 lipca 2008, 10:16