Teraz jest środa, 21 listopada 2018, 06:01




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Podsumowanie :-)) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post Podsumowanie :-))
Jako podsumowanie wielokrotnie powtarzających się pytań i odpowiedzi na tym i innych forach internetowych polecam krótką lekturę tekstu zasięgniętego na rec.foto. :-)

Właśnie zauważyłem, że na moim aparacie osiadły dwa pyłki. Jeden
ledwo widoczny i drugi mikroskopijnej wielkości. Oczywiście natychmiast
przerwałem fotografowanie i teraz siedzę i zastanawiam się jak rozwiązać
problem pyłków. Oczywiście wiem, ze nie mogę dmuchac powietrzem bo wylecą
gluty i bedzie gorzej a bibułką tylko sie porysuje. Fakt jest taki, ze te
pyłki moga wpłynąć na zdjecie mi nie wyjdzie. Może powinienem sprzedać
aparat i kupić nowy? Kolejny problem to dobór materiałów fotograficznych.
Dotej pory jak fotografowałem blondynki w czerwonych sukienkach to uzywałem
Provi 200 a jak brunetki w niebieskich bluzkach to Sensii 100 do fotografii
architektury Superii 400 ale teraz jak muszę zrobic zdjącie grupce ludzi
przed katedrą to użyć Reali czy Centurii? Kolejna sprawa to dobór torby na
aparat czy powinna mieć pasek gładki czy w paski? Jaki jest wasz stosunek do
nadruku na pasku???
Kolejna sprawa to ochrona sprzętu co zrobić by moja profesjonalnie
wygladajca lustrzanka z lampą błyskową nie zucała sie w oczy potencjalnym
zlodzieja? Do tej pory owijałem ją bandażami i oklejałem plastrami ale
zdjęcia nie wychodzą za dobre bo pewnie bandaże sie rozwijaja na obiektyw.
Mam też problem z doborem obiektywów bo 3 mam z mocowaniem pentaxa z
przejsciówką dwa od zenita z mocowaniem do mojego systemu a jeden do Nikona
z przejciówką do pentaxa i Obiektyw do kanona z mocowaniem do Nikona ale
jakoś te obiektywy nie bardzo współpracują z moim systemem. Jakie
przejściówki powinienem jeszcze dokupić. Doradź cie też kolorystykę bo
obiektywy mam najczęsciej czarne. Kolejny problem to ile czasu może być
klisza w aparacie na 5 klatce? czy 3 miesiace to trochę nie za długo?
Na koniec napiszcie proszę ile czasu dziennie poświęcacie swojemu sprzętowi?
Ja na przeglady i dopasowania zuzywam od 6 do 8 godzin dziennie a wcale nie
jestem perfekcjonistą tylko muszę zadbać o sprzet czy to nie za mało? Ile
czasu wam to zabiera?
Bardzo prosze wszystkich o rzeczowe odpowiedzi bo nie mogę fotografować bez
uporania sie z moimi problemami

Pozdrawiam. :lol:

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


piątek, 26 sierpnia 2005, 00:17
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Kompletna bzdura i prowokacja. Wypowiedź tak samo idiotyczna jak sens istnienia tej strony w moim odczuciu. Niczego praktycznie z niej się nie można dowiedzieć, bo są tam same kłótnie a wypowiedzi pseudo użytkowników.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 26 sierpnia 2005, 00:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post 
Sens jest gęboko ukryty, drogi moderatorze, a zaletą jest to, że 99% forumowiczów różnej maści takich zgrupowań jak to i inne, tekst ten nic właśnie nie mówi. Trzeba umieć czytać między wierszami.
Pozdrawiam. :-)

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


piątek, 26 sierpnia 2005, 06:30
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 25 sierpnia 2005, 12:10
Posty: 27
Post 
to jest wlasnie odpowiedz na wszystkie glupie pytania o to np cytuje "czy filtr uv ma wplyw na jakosc zdjecia bo widze ze ma ale pytam bo moze nie ma"
i dla tych dorobkiewiczow ktorzy wydajac kupe kasy na aparat zastanawiaja sie tylko nad kolorem sprzetu, pouczajace bardzo


piątek, 26 sierpnia 2005, 11:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post 
No to widze jednak, że ktoś z userów zrozumiał o co mi chodziło.
Czyżby umiał czytać między wierszami :?: :D
Pozdrawiam. :)

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


piątek, 26 sierpnia 2005, 11:38
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
kolec7 napisał(a):
Trzeba umieć czytać między wierszami.


Chodzi mi o to, że na tej stronie, aby się dokopać do czegoś naprawdę wartego uwagi trzeba poświęcić sporo czasu. Łatwiej zajrzeć na forum.


kolec7 napisał(a):
No to widze jednak, że ktoś z userów zrozumiał o co mi chodziło.


Rozumiem ten "głęboko ukryty sens" i o co Ci chodziło, a moja opinia o stronce nieco z innej perspektywy. Choć z 2 pierwszych zdań mojej wypowiedzi wynika co innego. Nie zmienia to faktu, że ów tekst to prowokacja po prostu.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 26 sierpnia 2005, 11:55
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 27 września 2004, 19:55
Posty: 611
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Post 
problem z tą prowokcją polega na tym, że dla osób które nie zadaja głupich pytań jest on świetnie zrozumiały a dla tych co zadają - jest skarbicą nowych pytań:)

_________________
http://www.studiotrzyczwarte.prv.pl/


piątek, 26 sierpnia 2005, 13:54
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post 
mario 1275 - dobrze powiedziane :lol:

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


piątek, 26 sierpnia 2005, 23:18
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post 
A teraz kolejny humor zaczerpnięty z rec.foto :lol:

Pragne kupic samochod do wszystkiego.Zaznaczam ,ze nie znam sie na
samochodach,nie potrafie jezdzic i nie mam prawa jazdy.Jaka marka bedzie mi sie
najbardziej nadawala.....zaznaczam ,ze sam bede probowal go prowadzic,i
przewozic niebezpieczne towary.

Odpowiedzi:

Tylko 'Kia', reszta do dresiarstwo :-)

Koniecznie kup i zawies plytke CD pod lusterkiem.
Zabezpiecza ona przod samochodu w wypadku zderzenia.
Moze byc przezroczysta, moze byc lekko zoltawa (Skylight).

I koniecznie z wymiennymi oponami - nigdy nie wiadomo
gdzie Ci przyjdzie jeździć !!!

Moze jakas strona z testami i porownaniami?
Moze masz gdzies jakies MTF-y wspomnianych CD?
A czym rozni sie plytka kwadratowa od okraglej,
slyszalem ze te okrogle to tylko z nowymi samochodami...

Najlepsza bedzie "malpka" - kup sobie limo z kierowca ;-)

>>kup sobie limo z kierowca ;-)

>..ale ja chce saaaaaam!!!

Nie da rady. Do książek, albo zatrudnij zawodowca.

A samochód to najlepiej uzywany, bez ABS, najlepiej z manualnym
ustawianiem kąta wyprzedzenia zapłonu w zależności od obrotów :-)

Na takim sie najszybciej nauczysz. Te współczesne wszystko zrobią za
Ciebie i wyłaczą Ci mózg :-)

I koniecznie musisz mieć stałą wysokość zawieszenia, bo te co mają
zmienną wysokość to nic nie warte są...

Teraz to juz nie masz wyboru!
Manuala juz nie zarejestrujesz, Af bedziesz musial przerobic na gaz zeby
bylo taniej...
Lipa - musisz kupic cyfrowke!

Najpierw sie zastanow do czego Ci potrzebny ten samochod.
Moze wcale nie potrzebujesz samochodu?
Najlepiej kup rower na poczatek - manualna obsluga duzo
Cie nauczy o jezdzeniu. Zaleta jest kompatybilnosc ze starszymi
srubokretami, czego nie ma wiele wspolczesnych samochodow.
Nie sluchaj innych - cos co samo jezdzi niczego Cie nie nauczy,
a poza tym wszystkie nowe samochody sa obciachowe i
jeszcze ktos moze Ci ukrasc!

>a poza tym wszystkie nowe samochody sa obciachowe

Nie obciachowe, tylko dresiarskie. I nie wszystkie, MZ 6 nie jest :-)

> i jeszcze ktos moze Ci ukrasc!

Od czego są plastry? Oklejasz taki samochodzik izolacją, zalepiasz
znaczek i żaden dres nie pozna :-)

Aha - kolega uprawia tzw. street-racing. Na starym, odrapanym
rowerze moze sie przemykac niepostrzezenie ulicami, co byloby
niemozliwe w nowym, blyszczacym bmw.
Ale jakbys sie jednak zdecydowal na jakegos mercedesa, to
dla bezpieczenstwa oklej go calego czarna tasma samoprzylepna.
Podobno to pomaga.....

Poza tym - to zamiast samochodu czy roweru - kupiłbym lokomotywę...
one mają tylne ścianki formatu 4x5 cali...

a czasem większe

co prawda da się niemi tylko po torach jeździć
ale za to jaka jakość jeżdżenia?!?

Przyszlosc nalezy do samochodow cyfrowych - kup TransAm'a z elektroniczna tablica
rozdzielcza, elektronicznym wtryskiem; komputerem oraz automatyczna przekladnia ;-)

> ale Trans-Am jest taki plastikowy!!!!!

Ale ma duzo innych zalet - np. dokonujac niewielkich modyfikacji silnika mozesz
spowodowac, ze bedzie szybciej przewijal droge pod Toba, a na letni plener mozesz go
pozbawic czesci dachu :-)

Czytałem opinię, że samochód pomalowany farbą fosforyzującą podczas jazdy
nocą nie stawia żadnego oporu powietrza, a więc teoretycznie prędkości są
nieograniczone. Testy wykazały, że Trabant /to taka wydmuszka plastikowa/ po
przemalowaniu osiąga szybkość 1/2000sek, zaś te z wyższej półki do 1/8000sek
/dla tych co olewali fizykę informuję, że jest to w przybliżeniu szybkość
dżwięku/. Dobrze by było, żeby taki samochód miał światła z autozoomem
dostosowane do prędkości jazdy. Ne musimy też oklejać go plastrami bo i tak
nikt nas nie dogoni. Tyle testy, a jak w praktyce?

....i tak się ciągnie jeszcze długo.......jaja jak berety...polecam, na prawdę warto :lol:
Pozdrawiam wszystkich zorientowanych i "czujących" to poczucie humoru :!:

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


piątek, 26 sierpnia 2005, 23:23
Zobacz profil

Dołączył: środa, 1 czerwca 2005, 20:56
Posty: 10
Post 
o matko! mało z krzesła nie spadłem jak to czytałem, niektórym to powinno dac do myślenia ale pewnie nie da..


sobota, 27 sierpnia 2005, 14:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 1 października 2004, 11:08
Posty: 172
Lokalizacja: Poznań
Post 
W arhiwach rec.foto jest wiele takich kwiatków. Czytając niektóre można płakać ze śmiechu. Polecam :)

_________________
w w w - f o t o - f o t o a r t s - p l


niedziela, 28 sierpnia 2005, 23:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL