Teraz jest środa, 20 czerwca 2018, 21:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Pomocy potrzebny Laptop ... pytanie jaki? 
Autor Wiadomość

Post Pomocy potrzebny Laptop ... pytanie jaki?
Witam. Rozglądam się za zakupem komputera przenośnego. W tej dziedzinie jestem zupełnie zielony i nie zabardzo wiem czego szukać. Patrzyłem na allegro i wypatrzyłem coś takiego Hp ,Acer,Acer lub Acer . Chciałbym aby mi służył w terenie - głównie aplikacje biurowe w lunuksie (musi być pełen legal - a niestery panom z microsoftu podziękuje - ceny kosmiczne) - faktury, magazyn itd... W samochodzie bym zamontował sobie drukarke żeby na miejscu u klienta np. wydrukować fakture. A i fajnie by było mnieć dostęp do sieci przez sieć gsm (jestm w orange) ciekawe czy mają jakieś możliwe pakiety. Może ktoś z was jest w temacie laptopów i mi coś poleci? Pisze tu na forum w hydeparku - gdyż codziennie tu zaglądam i jakoś takoś się przyzwyczaiłem do waszych avantarków :D Z góry dzięki i pozdro[

niedziela, 5 marca 2006, 17:34
Moderator

Tak się składa, że ostatnio w pracy kupiliśmy taki model Acera, jak ten ostatni... Bardzo fajny sprzęcik.

A odnośnie Microsfotu to za 300 zł netto masz Win XP HOME. Chyba nie jest źle.

niedziela, 5 marca 2006, 17:57

Nie nakłaniam do korzystanie akurat z firmy Karen, ale na jej forum użytkownicy czasem potrafią nieźle doradzić. Trzeba tylko zdefiniować główne przeznaczenie notka i planowany budżet. Wadą jest jedynie to, że proponują spośród komputerów dostępnych w Karen, ale wiele z maszyn tam oferowanych można kupic także gdzie indziej.