Teraz jest poniedziałek, 22 października 2018, 14:08




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 jaką wybrać elektryczną golarkę 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 września 2005, 20:14
Posty: 270
Post jaką wybrać elektryczną golarkę
chcialem sobie kupic jakas elektryczna golarke, bo mam juz dosc golenia zyletkami i wiecznie podraznionej skory. tylko tak sie zastanawiam, bo sa 2 wiodace marki na rynku, o dwoch roznych konstrukcjach: philips i braun. cena: do 200. jestem sklonny kupic brauna, ale sam nie wiem, hmmm. moze ktos uzywal obydwu, albo jednej z tych producentow i moze cos na ich temat napisac?

_________________
N D50 | N D70s | N 18-55 | N 18-70 | SB-600 | SanDisk 1GB Extreme III | Hama UV | torba | statyw


wtorek, 6 marca 2007, 23:02
Zobacz profil
Post 
Fajny temat niedługo na tym forum będą rozmowy jaką pralkę, garnki itp. kupić. A do tematu to ja wolę philipsa z głowicami speed xxl czy jakoś tam bardzo szybko się goli i zbiera trochę dłuższych włosków itd. Braunem się goliłem ale zabierało mi to o wiele więcej czasu do tego wzorek na siatce zazwyczaj jednolity i strasznie brzęczała :)
Najbardziej sie liczą chyba wzorki na siatce/głowicach im więcej różnych tym lepiej zbierają zarost i szybciej się goli. Czyszczenie łatwiejsze w Braunie.


czwartek, 8 marca 2007, 11:38
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL