Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 07:23




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 [rename] FotoAlbum 
Autor Wiadomość
Post [rename] FotoAlbum
co sie okazalo? z tego co obserwuje pokazufka zostala zamknieta! nie wiem jak Wy, ale ja cenilem sobie mozliwosc poogladania cudzych zdjec, wysluchania komentarzy i poddanie krytyce wlasnych fotek. FotoAlbum (ktory musial troche poczekac zanim go znalazlem) w ogole nie spelnia tych zadan. Przegladajac album nie znalazlem ZADNEGO zdjecia stalych forumowiczow, ktorych wypowiedzi sobie naprawde cenie, poza tym jest zaledwie kilka fotek, ktore zosatly w ogole ocenione. To nie to co pokazuffka! Dodatkowo odkrylem, ze to "moje" forum ma byc bardziej "sprzetowe", nie to co cyberfoto. ja na cyberfoto NIGDY nie bylem (moze tez z przypadku), ale w takim razie chcialbym wiedziec co o tym sadza CI FORUMOWICZE (trudno wymienic wszytkich z nicka, ale wiadomo o ktorych chodzi). czy to koniec? mam zajrzec na caberfoto? chyby ze to wszystko co napisalem to jakas pomylka?
pozdrawiam

Darek


czwartek, 2 grudnia 2004, 21:31

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
ale to przeciez od wlascicieli fotek zalezy czy znajda sie one w galerii, tak samo jak to czy twoj ulubiony autor stworzy sobie wlasna galerie
czy fotki beda komentowane i ocenianie zalezy tez tylko od forumowiczow

napewno fajnie sie przegladalo topici w poszukiwaniu nowosci ale wygodne to nie bylo, rowniez komentarze mogly dotyczyc tylko ostatnich fotografii w danym dziale :)


czwartek, 2 grudnia 2004, 21:40
Zobacz profil
Post 
tak, ale...zdecydowanie trudniej sledzic ostatnio dodane fotki i komentarze. i to bardzo zdecydowanie. spojrz, dlaczego w albumie nie ma ani jednej fotki stalych forumowiczow (zaden nick, ktory bym znal..)?


czwartek, 2 grudnia 2004, 21:48

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
tu sie zgodze, jak pisalem tez lubialem przegladac topici w poszukiwaniu nowych fotek, jednak w tej galerii tez przeciez mozesz je sortowac wg czasu dodania

a co do pytania, no coz to pytanie raczej do tych znanych osob dlaczego nie dodaja swoich fotek, moze za malo mieli czasu ? :)
wydaje mi sie ze pomalu sie to rozkreci :)

jest tez napewno pare plusow, np gdy chcesz zobaczyc czyjas galerie, jesli dana osoba takowa posiada, klikasz i widzisz tworczosc autora, wczesniej szybkie znalezienie fotek danego autora nie bylo tak proste, jesli ktos nie posiada wlasnego serwera nie trzeba zakladac darmowych stronek aby umiescic fotki


czwartek, 2 grudnia 2004, 21:53
Zobacz profil
Post 
fajna(lub tez i zla) fotka dawala temat do DYSKUSJI i komentarzy z ktorych mozna bylo wyciagnac najciekawsze informacje. ja mysle ze album stanie sie po prostu zwykkla galeria, tracac wlasnie ta najlepsza zalete pokazuffki


czwartek, 2 grudnia 2004, 22:05

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
to czy tak sie stanie zalezy juz tylko od nas :)
faktem jest jednak ze umieszczajac jakas fotke kazdy mial okazje i czesto z niej korzystal aby skomentowac zdjecia poprzednikow, choc jak sam pewnie widziales z tym tez rowniez bylo roznie, nieraz ludzie musieli sie dopominac :)

mozna probowac jakos wprowadzic dobry zwyczaj wystawienia kilku komentarzy przy wstawianiu wlasnych fotek


czwartek, 2 grudnia 2004, 22:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 22 września 2004, 22:01
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Post 
willi napisał(a):
ja mysle ze album stanie sie po prostu zwykkla galeria, tracac wlasnie ta najlepsza zalete pokazuffki

Przyznam szczerze, że mam podobne obawy :| ale z drugiej strony nie bardzo jest sens prowadzić na forum i jedno i drugie.
Na razie galeria jakoś wolno się rozkręca... ale wszystko w rękach forumowiczów!

_________________
"każdy dzień jest walkš..."

CANON POWERSHOT S1 IS... i dobrze jest! / do albumu mojego zapraszam :)


piątek, 3 grudnia 2004, 00:13
Zobacz profil
Post 
sluchaj @Piotrooh. przed chwila znowu przejrzalem album i nic sie nie zmienilo. zadnego znanego nicka, komentarzy jak na lekarstwo. chce sie wreszcie dowiedziec co na to starzy forumowicze. gdzie sie udzielaja, co mysla? co na to @vendeur - jego zdjec tez tam nie znalazlem


piątek, 3 grudnia 2004, 18:51
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
Spokojnie, wszystko się rozkręci, na to trzeba czasu, przynajmniej mam taką nadzieję. Jednak prawda jest taka (na CF też), że częściej oceniane są foty z topiców, niż z galerii.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


piątek, 3 grudnia 2004, 18:57
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 11 listopada 2004, 21:32
Posty: 693
Post 
superbike2001 true

_________________
Rzeczywiscie nietypowy... wystrzelony i do tego z łuskš!
D70 + all what I need =)


piątek, 3 grudnia 2004, 19:11
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 29 czerwca 2002, 17:59
Posty: 231
Lokalizacja: Kraków
Post 
Rozkreci sie, a poza tym w najbilzszym czasie w miare mozliwosci czasowych dorobie na sronie glownej cos co bedzie prezentowalo ostatnie nadeslane fotki.

_________________
pozdrawiam
dziks

SwiatObrazu.pl


sobota, 4 grudnia 2004, 07:09
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL