Teraz jest sobota, 15 grudnia 2018, 09:45

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 aparat dla "jednej chwili" w cenie ok.2000 zł 
Autor Wiadomość

Post aparat dla "jednej chwili" w cenie ok.2000 zł
Przymierzam się do zakupu cyfrówki w cenie ok. 2000-2500zł.Zależy mi na bardzo dobrej jakości zdjęć i szybkości aparatu tzn. aby zrobić zdjęcie dziecku w tej samej chwili kiedy naciskam na spust migawki( ja jestem jak widać amatorką ale nie cierpię robienia pozowanych zdjęć i chciałabym choć trochę posmakować przyjemności fotografowania).Ponieważ jestem młodą mamą chciałabym zabierać aparat ze sobą i dzieckiem w plener także idealnie byłoby mieć aparat nie za duży i w miarę uniwersalny- zarówno portreciki dziecięce ale także zdjęcia wakacyjne ( niepozowane!!!!!!!!!!!!!!!!) w różnych "okolicznościach przyrody".
Bardzo proszę o pomoc i wszelkie sugestie w sprawie wyboru aparatu.
Naprawdę zależy mi na Waszym doradztwie!!!!!!!

poniedziałek, 2 stycznia 2006, 15:16

Post Re: aparat dla "jednej chwili" w cenie ok.2000 zł
ofelka napisał(a):
idealnie byłoby mieć aparat nie za duży

I tu problem, bo odpadają najlepiej robiące zdjęcia i najszybsze cyfrówki

Najdłuższy etap w robieniu zdjęcia to (oczywiscie w nowszych aparatach) szukanie ostrości - mozesz poszukać aparatu z tzw. dobiegaczką (śledzenie ostrości). Jak się nie boisz to jako bardzo szybkie zachwalane są Ricohy - doskonała firma, tyle że bardzo mało znana na rynku. Za to waży 14 deko i ma stabilizację! Zajrzyj sama na http://www.olbrycht.pl/ricoh/main.htm i poczytaj (dość dokładnie opisane - kilka stron) o Caplio R3.

Problem w tym, że już taki Canon A-610 jest dość nieporęczny (duży), przynajmniej dla kobiet. Nie wspomne o typowych, zachwalanych Fuji, czy Panasonikach (duże zoomy, a panas jeszcze stabilizacja) a typowe kompakty są znowu dośc wolne.