Teraz jest niedziela, 19 sierpnia 2018, 14:14

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 ZDJĘCIA W SŁONECZNY DZIEŃ 
Autor Wiadomość

Post ZDJĘCIA W SŁONECZNY DZIEŃ
czy filtr UV moze mieć wpływ na jakoś zdjęcia, jestem początkujący, robiłem ostatnio zdjęcia w samo południe prawie pod słońce i zdjęcia są niewyraźne. / nie wiem jak zamieścić zdjęcia/
robiłęm zdjęcia nikonem d3100, obiektyw AF-S nikkor 18-105 filtr uv marumi uv haze / ten filtr kupiłem jako zabezpieczenia dla obiektywu/

ustawienia ISO 100, CZAS 1/100 PRZYSŁONA 16

JAKAŚ RADA, POMOC MILE WIDZIANA

piątek, 22 kwietnia 2011, 12:10

Post Re: ZDJĘCIA W SŁONECZNY DZIEŃ
faraon28 napisał(a):
czy filtr UV moze mieć wpływ na jakoś zdjęcia, jestem początkujący, robiłem ostatnio zdjęcia w samo południe prawie pod słońce i zdjęcia są niewyraźne. / nie wiem jak zamieścić zdjęcia/
robiłęm zdjęcia nikonem d3100, obiektyw AF-S nikkor 18-105 filtr uv marumi uv haze / ten filtr kupiłem jako zabezpieczenia dla obiektywu/

ustawienia ISO 100, CZAS 1/100 PRZYSŁONA 16

JAKAŚ RADA, POMOC MILE WIDZIANA
Jak robisz zdjęcia pod słońce to obowiązkowo usuń z obiektywu wszystkie filtry.

To że fotki pod słońce tracą kontrast (są niewyraźne) to normalna sprawa.

Co do pory dnia na robienie zdjęć to poczytaj sobie o tzw. złotej i niebieskiej godzinie ...

wtorek, 26 kwietnia 2011, 09:15