Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 13:22




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Kington 256 cf zdechl... POMOCY!! 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 26 sierpnia 2004, 15:51
Posty: 183
Post Kington 256 cf zdechl... POMOCY!!
Witam,
od dluzszego czasu dzialo sie z nia cos dziwnego. Pojawialy się problemy z zle zapisanymi zdjeciami itp.. Teraz podczas zgrywania zdjec karta zdechla zupelnie :( . Czytnikiem nie mogę jej sformatować, mrozi system, gdy podlaczona jest przez aparat aparat zdycha i jedynie wyjecie akumulatorow pomaga. Kumpel ( z kingstonem 512 i fuji s602) twierdzil, ze podobny problem rozwiazalo przejsnie sie do sklepu zrobili od reki i bezplatnie. Jak ja byłem chcieli 40 !!! zł. Mowili, ze to na pewno nie awaria karty.
Tak wiec potrzebuje pomocy. Jakies uwagi? moze specjalny soft? Teraz aparat mam zamrozony nie moge z niego korzystac a niestety niedlugo mam wyjazd. Jak przeprowadzic format? pomocy :!:

_________________
Canon A60 kingston 256mb 4x 2400 forever + energizer + Velbon dx-888 + macro edar 2.8/100mm ( niedlugo 1.8/400mm)+ tulejka CHWILOWO BEZ APARATU karta kingston cf 256 trup. I pomyslec ze za ten szajs dalem niedawno ponad 200zl :(


środa, 17 listopada 2004, 18:47
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 11 listopada 2004, 21:32
Posty: 693
Post 
Być może reset napięciem lub zmówili różaniec nad nią ;)

_________________
Rzeczywiscie nietypowy... wystrzelony i do tego z łuskš!
D70 + all what I need =)


środa, 17 listopada 2004, 19:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
bez urazy ale tak to jest jak się kupuje to co najtańsze :)

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


środa, 17 listopada 2004, 19:20
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 11 listopada 2004, 21:32
Posty: 693
Post 
Jakiś ten kingston trefny Dźoker bo co rusz czytam tu i tam o defach z nim... Oycze nasz...:)

_________________
Rzeczywiscie nietypowy... wystrzelony i do tego z łuskš!
D70 + all what I need =)


środa, 17 listopada 2004, 19:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 26 sierpnia 2004, 15:51
Posty: 183
Post 
M: wlasnie kupujac kingstona myslalem ze kupuje cos porzadnego, a nie jakis dane eltec.
To wie ktos jak ta karte zformatowac???

_________________
Canon A60 kingston 256mb 4x 2400 forever + energizer + Velbon dx-888 + macro edar 2.8/100mm ( niedlugo 1.8/400mm)+ tulejka CHWILOWO BEZ APARATU karta kingston cf 256 trup. I pomyslec ze za ten szajs dalem niedawno ponad 200zl :(


środa, 17 listopada 2004, 20:01
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 11 listopada 2004, 21:32
Posty: 693
Post 
Dobrze było by znaleźć wejścia napięciowe i podać jej gołe napięcie tak sobie myśle. Mogło by to pomóc po resecie liczników.Ale głowy nie dam, czy 360V wystarczy;)

_________________
Rzeczywiscie nietypowy... wystrzelony i do tego z łuskš!
D70 + all what I need =)


środa, 17 listopada 2004, 20:08
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Ja już na pewno nie kupię karty tej firmy, choć wierzę, iż to były jedynie podróbki.

Teraz czas na Sandiska Ultra II.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


środa, 17 listopada 2004, 21:59
Zobacz profil
Post 
A właśnie jakie są najlepsze karty (nie hi-speed)
JA dawno już do swojego starego hp-ka 320 <lol> kupiłem SanDiska i wszyscy kumple wmawiają mi że to jakieś gówno, i że kingstony są najlepsze czy to prawda??


środa, 17 listopada 2004, 22:16

Dołączył: wtorek, 20 lipca 2004, 12:17
Posty: 70
Post 
Mam podobny problemik...już miałem kupować 512 Kingstona ( oczywiście nie na Allegro tylko w sklepie ) a tu i na innych forach czytam takie rzeczy o nim no i nie wiem co robić mam bo na SanDisca nie mam kasy jak narazie :(


środa, 17 listopada 2004, 22:16
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
Gość napisał(a):
kupiłem SanDiska i wszyscy kumple wmawiają mi że to jakieś gówno, i że kingstony są najlepsze

Czas zmienić kumpli :lol:

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


środa, 17 listopada 2004, 23:19
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL