Teraz jest środa, 25 kwietnia 2018, 14:49




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Problemy z Lampą do cyfrówki 
Autor Wiadomość
Post Problemy z Lampą do cyfrówki
Witam. jestem posiadaczem minolty z1 i zakupilem wlasnie lampe zewnętrzną : SUNPAK POWER ZOOM 4000AF z dedykacją do minolty (niekoniecznie cyfrowej). Stopka wszystko pasuje jak ulal. Pomiar ostrosci tez. Niestety nie pojawia sie zaden komunikat na wyswietlaczu aparatu o podłączonej lampie i nie jest wyzwalany blysk. Czy ktos mi powie co jest nie tak. Czy ta lampa nie nadaje sie do tego aparatu, a jesli tak to jaka (oprócz oczywiscie dedykowanych po 500-700zł). Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi


czwartek, 25 sierpnia 2005, 19:54
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Nie kupisz tanio lampy dedykowanej do cyfrówki. Takie coś nie istnieje póki co.

PS. Spodziewałem się raczej wyzwolenia błysku, ale zupełnie złego naświetlenia... Może coś źle ustawione jest?

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 26 sierpnia 2005, 00:53
Zobacz profil
Post 
Za ta lampe dalem 250 wiec nie wiem czy ona jest tania czy droga. Aparat wogóle "nie widzi" tej lampy, wiec sprawdzam ja jeszcze u znajomego na innej cyfrowej minolcie. W kazdym razie dzieki za podpowiedzi


piątek, 26 sierpnia 2005, 07:39
Post 
Jeszcze jedno. Jesli lampa dziala a aparat wogóle nie reaguje na jej założenie to moze stopka aparatu nie działa??


piątek, 26 sierpnia 2005, 11:24
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Może być problem z komunikacją z powodu niekompatybilności.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 26 sierpnia 2005, 11:49
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL