Teraz jest środa, 19 września 2018, 05:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Statyw do Kodaka z740 
Autor Wiadomość

Post Statyw do Kodaka z740
Witam, chciałbym kupić statyw do Kodaka z740 w przedziala cenowym tak od 80 do 200 więc chyba chodzi mi o taki lepszy. nie znam się na tym kompletnie więc licze na fachową pomoc. Poprosze o w miare szybką odpowiedź bo nie mam za dużo czasu. :D

niedziela, 14 grudnia 2008, 15:00
Post Re: Statyw do Kodaka z740
Podane przez Ciebie widełki cenowe mocno zawężają wybór. Przyzwoite statywy zaczynają się w cenach od 250 PLN więc kupno tańszego wymaga pewnych kompromisów i dokładnego sprawdzenia co jest wart.

Na szczęście Twój aparat jest lekki, więc ciężar statywu i jego udźwig mają tutaj drugorzędne znaczenie. Tym na co powinieneś zwrócić uwagę jest jakość wykonania głowicy w tym komfort jej użytkowania i precyzję obsługi. O wiele lepszym wyborem będzie kupno niskiego statywu z metalową głowicą (np. kulową) niż wysokiego ale z wykonaną z plastiku, gdzie elementy z czasem zaczną pękać i skrzypieć.

Wiedz, że różnica między głowicą z metalu a głowicą z tworzywa to dosłownie lata świetlne o czym przekonasz się w praktyce kiedy będzie już za późno. Dlatego jeśli możesz - dołóż jeszcze kilkadziesiąt złotych i spróbuj upolować Velbona Sherpa 200, który posiada metalową bardzo wygodną głowicę. Taki statyw jest w stanie udźwignąć lustrzankę z większym obiektywem i może Ci służyć przez lata, gdy zamienisz kompakt na coś bardziej zaawansowanego.

niedziela, 14 grudnia 2008, 18:55

Ja polecę GoldPhoto YH324
według mnie profesjonalny i mieści się w twoim przedziale cenowym - tzn przynajmniej tam gdzie ja go kupiłam czyli (xxxxxx) kosztuje około 160 zł

piątek, 20 marca 2009, 00:27