Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 16:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Jaka lustrzanka jest najlepsza? 
Autor Wiadomość

Post Jaka lustrzanka jest najlepsza?
Witajcie!
Mam pytanie. Interesuje mnie lustrzanka (z wymiennym obiektywem, ale to chyba standard) firmy Nikon lub Canon. Chodzi mi przedewszystkim o ich możliwości i ilośc oraz cenę dodatkowych akcesoriów (dodatkowe obiektywy itp.) Jakie aparaciki polecili byście profesjonaliści? Ja osobiście jestem amatorem ale nie chciał bym zmieniać aparatu po kilku latach chciał bym na niego wydać tyle ile "trzeba" ale stawiając na dobrą jakość i niezawodność. Myślę o aparatach Canona i Nikona ponieważ o nich widzę najwięcecj pochwalł i moi koledzy (fotograficy) mi j polecają. Jeśli sięorientujecie w sprzeie na rynku światowym tych dwóch firm to proszę o pomoc w doborze lustrzaneczki :):):):):)
Z góry dziękuję :)

wtorek, 16 marca 2004, 17:52
Post Jaka lustrzanka?
Witam!