Teraz jest czwartek, 21 czerwca 2018, 10:33




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Dotychczasowe zdj 
Autor Wiadomość

Dołączył: niedziela, 1 kwietnia 2012, 12:47
Posty: 2
Post Dotychczasowe zdj
1. Obrazek
2. Obrazek
3. Obrazek
4. Obrazek
5. Obrazek
6. Obrazek

Sorki za wielkość.


niedziela, 1 kwietnia 2012, 12:54
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 1 kwietnia 2012, 12:47
Posty: 2
Post Re: Dotychczasowe zdj
aż tak źle??:o


wtorek, 3 kwietnia 2012, 17:31
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 czerwca 2009, 22:35
Posty: 73
Post Re: Dotychczasowe zdj
Dwójka mi się bardzo podoba. Ma w sobie klimat. Trochę w stylu Sally Mann (znasz?).
Reszta fot taka bardzo pzresadzona.. Nie przepadam za wymuszaniem emocji na zdjęciach, a te zabiegi z mlekiem wypływajacym z ust na takie mi właśnie wygladają.
Zatem 2 super, reszta taka średnia.
Ale fajnie, że foty czarno-białe, jest mrok :)


sobota, 28 kwietnia 2012, 14:26
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 11 maja 2012, 15:46
Posty: 11
Post Re: Dotychczasowe zdj
Fajne zdjęcia podobają mi się, szczególnie pierwsze, ciekawe kadry i pozycje modelki, niezła modelka z fajną twarzą, tylko te z żółtym zafarbem mi nie podchodzą, ogólnie bardzo dobrze!

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


piątek, 11 maja 2012, 16:03
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 marca 2014, 16:58
Posty: 14
Lokalizacja: Poznań
Post Re: Dotychczasowe zdj
Robi wrażenie i zapada w pamięć. Tak trzymać!


piątek, 14 marca 2014, 01:55
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 14 czerwca 2014, 15:27
Posty: 4
Post Re: Dotychczasowe zdj
We mnie budzą raczej dziwne emocje. Tak ma być? ;)
1. Ok, choć bardzo naciągane.
2. Dziwaczny kadr, wygląda jakby wyjęte z jakiegoś archaicznego medycznego podręcznika z działu skutki uboczne leczenia sterydami.
3. Ciekawe, oczy modelki mrożą.
4,5,6 jest mocno naciągane, irytujące.
Masz super modelkę i ciekawy styl. Zdjęcia budzą emocje.


sobota, 14 czerwca 2014, 23:17
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 7 kwietnia 2011, 13:40
Posty: 1
Post Re: Dotychczasowe zdj
4 dla mnie idealne, pozostałe odrobine tendencyjne. Jest fajnie


czwartek, 26 czerwca 2014, 21:59
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 14 lipca 2014, 13:21
Posty: 4
Post Re: Dotychczasowe zdj
Pierwsze zdjęcie według mnie najlepsze. 5 i 6 w ogóle mi się nie podoba, takie sztuczne i naciągane. Reszta ok. Jednak ogólnie sesja na plus, ciekawa modelka i kadry.


środa, 23 lipca 2014, 09:31
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL