Teraz jest wtorek, 19 czerwca 2018, 20:21




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Sporty ekstremalne 

Czy wprawiałeś jakieś sporty extremalne?
Ankieta wygasła poniedziałek, 9 października 2006, 18:52
Deska 40%  40%  [ 4 ]
Roliki 0%  0%  [ 0 ]
Bmx 0%  0%  [ 0 ]
Bangee 0%  0%  [ 0 ]
Skoki Spadachronowe 20%  20%  [ 2 ]
Swobodne Nurkowanie 0%  0%  [ 0 ]
Paintball 0%  0%  [ 0 ]
inne 40%  40%  [ 4 ]
Liczba głosów : 10

 Sporty ekstremalne 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 28 września 2005, 15:45
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Post Sporty ekstremalne
Przegladam forum i nie znalazlem nic o spotrach extremalnych. Bo chyba na tym forum sa jacyś (jakies) fani deski, rolek, bmx-a lub parkur (nie wiem jak to sie pisze :roll: )
No wiec chcem zaprezentowac kilka fot. Niestety nie beda to foty moje bo dopiero przymiezam sie do kupna cyfrówki, ale beda to foty kolesia którego niedawno poznalem http://www.andegrand.pl/users/350foto oto jego galeria robi on świetne foty oto pare z nich:

z tego co wiem foty robione na Z5

Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


niedziela, 9 października 2005, 18:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 14:10
Posty: 217
Lokalizacja: Giżycko
Post 
zawaliste foty :D ta ostania kapitalna!! ;)

_________________
Nikon Coolpix 8700 + Velbon cx300 + 2x SanDisk Ultra II 512Mb & 1x Kingston 256Mb + 2x EN-EL1 + polar
OnePhoto


piątek, 4 listopada 2005, 22:37
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 10 lipca 2005, 11:59
Posty: 106
Post 
tour89 napisał(a):
zawaliste foty

Zgadzam się

pig napisał(a):
lub parkur (nie wiem jak to sie pisze )

pisze się "Parkour" lub pełna nazwa z francuskiego "Le Parkour"

Daję pare moich zdjęć, własnie z dziedziny Parkour, jakość taka sobie, no bo to w końcu Trust 910z.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam

_________________
k100d i szkieł coraz więcej


sobota, 5 listopada 2005, 11:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 14:10
Posty: 217
Lokalizacja: Giżycko
Post 
dobra ja tez coś wrzuce... :P :)

pierwsza fotka jeszcze starym soniaczem dsc-p73 była robiona ;) :

Obrazek

Obrazek

_________________
Nikon Coolpix 8700 + Velbon cx300 + 2x SanDisk Ultra II 512Mb & 1x Kingston 256Mb + 2x EN-EL1 + polar
OnePhoto


sobota, 5 listopada 2005, 13:11
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 09:19
Posty: 238
Post 
tour89
jeśli ta druga to nie fotomontaż to należy pogratulować głupoty osobie skaczącej

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


sobota, 5 listopada 2005, 14:35
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 10 lipca 2005, 11:59
Posty: 106
Post 
wejdź na http://www.parkour.pl/news.php tam w galerii znajdziesz zdjęcia innych ludzi, którym należałoby pogratulować. MOji znajomi nazywają to wyzwoleniem i tym podobnymi hasłami to określają, a ja im tylko fotki cykam, bo ciekawie to wygląda :)

_________________
k100d i szkieł coraz więcej


sobota, 5 listopada 2005, 14:45
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 09:19
Posty: 238
Post 
morczyk
niestety przy linku do galerii pojawia się komunikat

Kod:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@irc7.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Cytuj:
MOji znajomi nazywają to wyzwoleniem i tym podobnymi hasłami to określają

Ja bym to nazwał brakiem wyobraźni - ale to w końcu wolny kraj każdy zasługuje na to co sobie sam zrobi


sobota, 5 listopada 2005, 16:10
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 28 sierpnia 2005, 14:10
Posty: 217
Lokalizacja: Giżycko
Post 
borys te drugie to nie montaż ;).... sam byłem zdziwiony jak robiłem im zdjęcia że skaczą po tych dachach... taka nowa "moda extreme" heheh

_________________
Nikon Coolpix 8700 + Velbon cx300 + 2x SanDisk Ultra II 512Mb & 1x Kingston 256Mb + 2x EN-EL1 + polar
OnePhoto


sobota, 5 listopada 2005, 16:12
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 10 lipca 2005, 11:59
Posty: 106
Post 
Hmm, niedawno jeszcze działało, może mają jakiś problem z serwerem, nie znam się na tym. No ale jeśli nie galeri to dizał multimedia, tam są filmy z różnymi skokami. Taki bardziej hardcoreowy jest "Free your mind". MOże zrobię ajkieś zdjęcia moim znajomym to pokażę. A tak przy okazji to czytałem o gościu zajmującym się "Le Parkour", który skacze z wysokości 6 piętra , i tak amortyzuje upadek, że nic mu się niedzieje. NIepradopodobne, lae postaram się zamieścić linka do jakichś materiałów o tym.

_________________
k100d i szkieł coraz więcej


sobota, 5 listopada 2005, 23:42
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 3 stycznia 2005, 22:08
Posty: 17
Lokalizacja: dolnyœlšsk
Post 
Mam kilka zdjęć mojego wykonania wprawdzie nie robię w powietrzu cyfrówką ale może ktoś je oceniObrazek Obrazek ObrazekObrazek :P

_________________
BLUE SKY


sobota, 5 listopada 2005, 23:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 28 września 2005, 15:45
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Post 
MUA
foty są super heh ciekawi mnie jakie to uczucie robić foty na tak dużych wysokościach
a na tym pierwszym foto to raczej nie polacy
odólnie foty fajne

BORYS
podziwiam ciebie i twojich koleci za odwage :shock:

_________________
Praktica luxmedia 5008 + filtr UV + statyw + 512 SD. ZESTAW SIE JESZCZE ROZBUDOWUJE


niedziela, 6 listopada 2005, 14:02
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 09:19
Posty: 238
Post 
pig napisał(a):
BORYS podziwiam ciebie i twojich koleci za odwage

mnie a za co? :twisted:

MUA
może bys tak trochę pozmniejszał te zdjęcia - tak gdzies do wielkosci 800x600 bo takich ogromnych to się nie da oglądac,

A swoja droga to nie ma na tym forum przypadkiem jakiegos ograniczenia co do wielkości wstawianych zdjęć?

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


niedziela, 6 listopada 2005, 14:58
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 3 stycznia 2005, 22:08
Posty: 17
Lokalizacja: dolnyœlšsk
Post 
Przepraszam za rozmiar nie miałem czasu pozmniejszać.Na wszystkich zdjęciach są Polacy na pierwszym tylko samolot nie nasz .Mam tego więcej bo skacze już troszkę czasu.Zdjecia robię EOS 500N objektyw najcześciej Zenitar 16mm lub SIGMA 24mm,w ogóle to skoki są fajną zabawą a zarazem przygodą.Może jeszcze coś dorzucę do obejżenia jak pozmniejszam :D

_________________
BLUE SKY


niedziela, 6 listopada 2005, 16:36
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 3 stycznia 2005, 22:08
Posty: 17
Lokalizacja: dolnyœlšsk
Post 
Może takie :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Te są jużtroszke mniejsze :D

_________________
BLUE SKY


niedziela, 6 listopada 2005, 22:37
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
OD KIEDY DESKA TO SPORT EKSTREMALNY :lol:
Dobra.. jak gdzieś znajdę zdjęcia z zawodów szachowych to coś wrzuce.
Fotki podniebne są fajne.. tylko za duże :!:

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


niedziela, 6 listopada 2005, 23:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL